14 okt 2015

Welcome to my life / oktober 2015

Hoiiii, vandaag schrijf ik een soort update/dagboekje. Dit wil ik elke maand gaan doen om jullie wat meer inzicht te geven in mijn leven. Het is allemaal vrij druk dus ik kan niet beloven dat ik om de dag een blogpost voor jullie heb, maar als er een komt heb ik er met plezier aan gewerkt en er aardig wat tijd aan besteed.



Dit is eigenlijk alweer de laatste week van blok a van mijn studie. Echt zo raar! Het voelt alsof ik vorige week voor het eerst naar school ging. Technisch gezien ga ik ook nog niet zo lang naar school, maar er is toch alweer bijna een blok voorbij. Het gaat tot nu toe redelijk goed. De stof is veel en de leraren spreken de waarheid. Als iets echt niet goed is zeggen ze dat. Maar zo zal dat later ook gaan. Volgende week heb ik zelfstudie week en de week daarna zijn de tentamens. Echt zo spannend!

Ik heb gelukkig een hele leuke klas en ik hoop dat onze klas bij elkaar blijft. Echt bijna iedereen is aardig en ik heb het gevoel dat ik mezelf kan zijn. Ik heb ook een groepje mensen waar ik iets meer mee omga dan met de anderen. Maar dat voelt goed. Iedereen is aardig en ik heb het echt naar mijn zin.

Ook word ik binnenkort 18 jaar. 22 november om precies te zijn. Ik wil wat mensen uitnodigen, maar weet nog niet zo goed wie en ook niet wat ik moet doen. Dat moet ik dus nog even bedenken. Wel heb ik al wat leuke dingen op mijn wishlist staan. En ook weet ik al wat voor de kerst. Dat is het fijne van zo dicht bij de kerst jarig zijn.

Ik ben inmiddels hard begonnen met samenvatten en mijn schoolwerk doorlezen. Gelukkig heb ik de weekplanners redelijk goed bijgehouden, dus ik weet al wel een beetje waar het over gaat. Ook heb ik nog geen lessen gemist. Dat is wel fijn en al een goed begin.

Thuis gaat alles ook wel goed. Ik ben onregelmatig thuis en vaak als ik thuis ben is iedereen weg. Maar 's avonds zijn dan een beetje de momenten waarop iedereen thuis is en we even kunnen ontspannen.

Ik zit er over te denken om mijn haar donkerrood te verven. Of een deel ervan. Maar dan wel uitwasbaar zodat het niet te schadelijk voor mijn haar is.

Ook wil ik vanaf 1 november mee gaan doen aan de Geen Frisdrank challenge. Maar omdat ik in die maand jarig ben ga ik iets soepelere regels maken. Zoals dat ik op mijn verjaardag gewoon frisdrank mag drinken. En doordeweeks max. 1 keer in de twee dagen een glaasje ofzo. Maar dat ga ik nog even bekijken en misschien laat ik jullie er meer over weten.

Dat was alles wat ik nu eigenlijk kwijt wil. Het gaat goed en ik ben blij hoe het gaat.
                                                                  Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...