16 okt 2015

Muziek van dit moment-oktober 2015

Ik zou echt niet kunnen leven zonder muziek. Even lekker hard meezingen en ik voel me veel beter. Of gewoon naar mooie liedjes luisteren en kippenvel krijgen. Ik vind muziek mooi en leuk ik zou willen dat ik beter kon zingen. Maar er naar luisteren is ook al fijn. Vandaag vijf favoriete liedjes van dit moment. 


Demi Lovato&Olly Murs- Up


Stromae- Quand c'est

                                          
Beyonce- runnin

                                           
Teske- Finding Neverland

                                           

Michael Buble- Haven't met you yet

Sommige liedjes zijn al wat ouder, maar ik moest er opeens weer aan denken en heb ze daarna weer veel geluisterd. Wat was jouw favoriete liedje van de afgelopen tijd?

                                                                       Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...