24 jul 2015

Waar ik heen wil in de UK

Ik ga deze vakantie naar Engeland. Daar gaan we natuurlijk zo veel mogelijk doen en ik kijk er erg naar uit. Ik ga met mijn ouders en broertje. Er zijn een aantal dingen die ik graag zou willen bezoeken. En je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar toch zet ik ze even op een rijtje voor jullie.







Eastbourne

Brighton

Hastings


Camden town


Chinatown


Big Ben


London eye

Tower bridge


Superdrug, Boots, Primark en kledingwinkels

de Thames 

Nando's

We hebben een huisje in Plymouth en Battle dus die plaatsen gaan we sowieso bezoeken. Ik heb er zo'n zin in!!!

                                    Wat moet ik volgens jou bezoeken in Engeland?
                                                                           Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...