13 apr 2015

Review: NYC Natural Matte Foundation

Ik gebruik nu al een tijdje foundation. En al heel lang die van Maybelline. Helaas is die best duur, en er was geen actie. Dus ging ik op zoek naar een andere foundation. Ik zag verschillende positieve reviews van deze van NYC. Er was toevallig ook nog een actie van twee voor vijf euro. Dus ik kocht de Natural Matte Foundation. Vandaag een review!



 De tube ziet er wel een beetje goedkoop uit aan de ene kant, maar door het zwart oogt het ook wel professioneel. En wat wil je voor dat geld?



 Het is een draaidop en een tube. Dat vind ik wel jammer, want pompjes werken iets fijner. Wel kan ik er zo meer uitkrijgen waardoor er minder verloren gaat. Dat is dan weer een pluspunt. 
De foundation is een beetje dikkig, maar luchtiger dan andere foundation die ik heb gehad. 
Ik heb de laatste tijd veel oneffenheden op mijn wangen. Die blijf je zien, maar dat was bij mijn vorige foundation ook. 

 Met alleen de foundation. 

Je moet er wel op letten dat je niet te veel foundation aanbrengt. Als je gewoon genoeg aanbrengt heb je een natuurlijk effect. De kleuren zijn niet helemaal logisch. Normaal heb ik de tweede kleur, maar nu de derde. Terwijl ik nog helemaal niet bruinig ben. Daar moet je wel een beetje op letten bij het kopen. Maar dat kan je vaak testen, dat zou ik dus wel even doen. 

Ik ben al met al tevreden over deze foundation, maar als hij op is wil ik wel weer een andere proberen. Tot nu toe vind in de foundation van Miss Sporty het best. 

Nyc is te koop bij sommige Kruidvat filialen. De Natural Matte Foundation kost 3,99 euro.

                                                                     Xx Sara















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...