23 nov 2014

Review | NYX Powder Blush Taupe

NYX Powder Blush in Taupe is een nogal gewild product. Het is een aantal keer gebeurd dat ik bij een Douglas naarbinnen liep voor deze bronzer, maar weer met lege handen naar buiten ging. Hij is altijd uitverkocht! Daarom besloot ik hem maar online te bestellen. Was het al die moeite waard?






Het volgende staat op de officiƫle website van NYX over de Powder Blushes:
'Our pressed powder blush delivers sheer, silky color that glides on easily, blends beautifully and creates a natural glow. The formula is richly-pigmented and lasts for hours. Available in 24 radiant colors!'
Wat de kleur Taupe dan zo populair maakt? Het zou de perfecte bronzer voor een lichte huid zijn om te shapen. De kleur is erg koel, wat hem totaal anders maakt dan de gemiddelde bronzer in de drogist.




Eerlijk is eerlijk, over het uiterlijk van de bronzer ben ik niet zo enthousiast. Hij ziet er niet alleen goedkoop uit, maar hij voelt vooral ook zo. Wat me vooral tegenviel is dat je maar 4 gram product krijgt. Catrice en Sleek blushes bevatten al snel het dubbele! Erg jammer, want je betaalt toch wel 7 euro voor dit product.





Ik ben een sucker voor leuke patroontjes in poeders. Ik kan NYX dan ook niet anders nageven dan dat de piramides er erg leuk uitzien. De kleur is een matte taupe (duh!) kleur. Er is geen enkele shimmer te bekennen en de kleur bevat ook amper warme ondertonen. Dat maakt Taupe perfect om mee te contouren. Het geeft echt de illusie van schaduw!


Links draag ik alleen foundation en poeder, rechts heb ik mijn jukbeender aangezet met de bronzer. Ik ben echt verliefd op het resultaat. Als je alleen de rechter foto zou zien, zou je niet eens zeggen: goh, die heeft bronzer gebruikt! Andere bronzers vallen op mijn huid oranje uit, maar deze doet dat amper. Het lijkt gewoon op een natuurlijke schaduw!


Hier heb ik mijn make-up afgemaakt. Ik gebruikte mijn geliefde MAC Warm Soul Mineralize Blush en Catrice Bronzing Highlighter Pen op mijn wangen. Ik ben echt erg tevreden! Mijn wangen zien er natuurlijk uit, maar gaan toch meer in de richting van de 'supermodel cheekbones', haha!



Het fijne aan de bronzer is dat hij niet te gepigmenteerd is. Hierdoor heb je niet opeens een bruine vlek op je gezicht, maar kun je het product mooi en natuurlijk opbouwen. Ook kun je het product gebruiken om je wenkbrauwen bij te tekenen. De kleur matcht bij mijn donkerblonde haar (met warme ondertoon) erg goed. De Catrice Eyebrow Set is vergeleken met NYX Taupe een stuk assiger en meer groen. Ik vind deze kleur een stuk mooier! 

's Ochtends vroeg voor school heb ik meestal niet zo'n zin om veel tijd te besteden aan mijn make-up. Meestal gebruik ik wat foundation, concealer, blush, highlighter en mascara. Maar ik moet toch een uitzondering maken voor NYX Taupe. Het mooi aanbrengen van de bronzer kost weinig tijd en het resultaat mag er zeker zijn!

NYX Powder Blushes kosten €6,99 en is te koop bij Douglas filialen en in hun online webshop (met gratis verzendkosten!).

Liefs' Iris

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...