3 okt 2014

Essence Nail Art Special Effect Topper 20 The Bees And The Birds

Een tijdje terug waren the feather effect nagellakken een ware hype. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt de moeite heb genomen zo'n top coat te proberen. Top coats zijn nooit zo mijn ding geweest en dat gold ook voor de feather effect nagellak... Tot ik een pakketje won bij ByAranka.nl en daar dit lakje in aan trof!



Essence heeft in haar tweede schap een grote collectie aan leuke top coats. Zo liet ik jullie al eerder Only Purple Matters en A Party In A Bottle zien. Er zijn ook verschillende feather effect nagellakjes te koop. Zo is er onder andere een variant met witte, gele en lichtblauwe veertjes. Je betaalt voor een flesje Essence Special Effect Topper maar een kleine €1,89 voor 8 ml nagellak.




Op de foto's draag ik één laagje van de The Bees And The Birds top coat. De donkerblauwe kleur is trouwens Go Blue van Hema. Ik vind het effect van de staafjes erg grappig. De zilveren en licht roze staafjes geven een erg liefelijk resultaat en ik denk dat een kleur als Resurrection van Sally Hasen er erg mooi bij zou passen. Wat ik erg fijn vind aan de top coat: hij is erg snel weer van je nagels te verwijderen. Normaal gesproken is dit bij glitterlakken een hels karwij, maar deze keer verliep het erg gemakkelijk en vlot. Maar of ik nou echt iets gemist heb door niet eerder een feather effect aan te schaffen? Nee, dat vind ik toch niet. Het is een hartstikke leuk resultaat, maar blown away ben ik eigenlijk niet! Misschien komt dat door het feit dat ik al zóveel verschillende nagellakken heb... 

Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. Leuk effect geeft ie! Zoiets heb ik nog niet en ook fijn dat ie weer makkelijk verwijdert! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...