1 sep 2014

Kiko Colour Shock Longlasting Eyeshadow

Naast twee spotgoedkope nagellakken kocht ik bij Kiko ook een crème oogschaduw. Ik koos een donkerblauwe kleur uit. Ik ben namelijk dol op een 'pop of colour' in een look verwerken! Cream eyeshadows kun je ook gebruiken als gel eyeliner, waar ik dit product waarschijnlijk ook het meest voor ga gebruiken. Wat is er nou leuker dan een beetje afwijken van standaard zwart en bruin?





Shimmering, radiant hues in a light, creamy texture with a soft and extremely comfortable feeling. Immediate, even colour release makes this make-up irresistible. Eyes are enveloped in a thin, long lasting and adherent layer. The colour can be applied extremely easily and is distributed evenly. 
Versatile, Color Shock can be applied as a classic eyeshadow by spreading it all over the eyelid, or as an eyeliner by drawing a precise line along the lashes. 
De Kiko Colour Shock Long Lasting Eyeshadows is nu nog verkrijgbaar in zes verschillende kleuren. Roze, bruin, teal, het is er allemaal. Het product kostte oorspronkelijk €7,90, maar in de webshop (nl.kikocosmetics.eubetaal je nu nog maar €3,-. Dit betekent dat je er snel bij moet zijn! Want is de limited edition op, dan is hij ook echt weg. 





Kiko limited edition producten komen in prachtige doosjes. De producten in de vaste collectie hebben echter een (saai) zwart doosje. De Colour Shock producten komen in geweldige kartonnen verpakkingen met een jeans print. 

Het potje zelf vond ik wat tegenvallen vergeleken met het knallende doosje. De dop is een soort spiegel en het deel met product is van mat glas. Het oogt wel chic, dat moet ik Kiko nageven. De Long Lasting Eyeshadow bevat 5 ml inhoud.





Ik koos voor een donkerblauwe kleur. Kiko heeft deze kleur de naam 108 Rhythmic Blue gegeven. De oogschaduw bevat geen opvallende glitters, maar heeft bijna een metallic finish. 




De crème oogschaduw is erg goed gepigmenteerd. Met één veeg heb je al ontzettend veel kleur te pakken. En is die kleur niet ontzettend mooi?



Dit is de eerste look die ik maakte met mijn nieuwste aanwist. Je hebt deze look hier al eerder kunnen zien in mijn FOTD. Ik gebruikte een bronzy kleur uit het Sleek Oh So Special Palette op mijn ooglid, zodat het contrast tussen de eyeliner en oogschaduw extra duidelijk zou zijn. 


Ook moest ik de Kiko oogschaduw natuurlijk als basis gebruiken. Voor mijn doen veel te zwaar en donker, dat moet ik wel zeggen. Het werkte perfect, maar ik zie mezelf dit toch niet snel dragen. 




Mijn eerste twee kennismakingen met Kiko zijn hartstikke vloeiend verlopen. Het lijkt bijna alsof ze niets slechts kunnen doen met hun producten! De verpakkingen zijn mooi, maar strak. De pigmentatie is top en de houdbaarheid ook. Ik ben erg blij verrast!

Kiko heeft winkels in o.a. Italië, Engeland, Duitsland, Spanje, Portugal en Frankrijk. Ook verzendt hun webshop voor €7,90 naar Nederland.


Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...