6 sep 2014

Essence Get Big Lashes Waterproof Mascara | Review

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Van een mascara. Het is alweer een tijdje geleden. Ik kocht deze al voor de tweede keer. En dat betekent dus dat hij fijn is. Vandaag review ik hem eindelijk voor jullie. 




De verpakking is vrij simpel. Maar wel erg opvallend. Met die felle roze letters. De mascara is vrij recht en daardoor makkelijk mee te nemen. 



Het borsteltje is vrij groot. Maar erg fijn. 

Mijn wimpers worden iets voller en langer. Dat is precies het effect dat ik wil. Een natuurlijke look. Hij separeert mijn wimpers ook mooi. 


Ik ben dus erg tevreden over deze mascara. En dat voor die prijs. Het is een erg fijn product. Ook is hij echt waterproof. In een regenbui, maar ook in het zwembad. De mascara blijft zitten.  Hij kost 2,49 euro.

                                                                 xx Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...