14 jul 2014

Review |Max Factor Lipstick 710 & Big Lip Pencil 05

Bij de action verkopen ze de laatste tijd vaak merk make up. Zo kwam ik van de week Max Factor tegen. Er was veel hetzelfde of dingen die erg op elkaar leken. Ik nam twee dingen mee. Vandaag een review.




 De verpakking vind ik al een pluspunt. Heel mooi en professioneel. 


 710 midnight plum


Dit is de lipstick. Heel mooi en donker. De swatches staan onderaan het artikel. 


Dan een groot lippotlood in 05 intense plum. Bijna dezelfde kleur als de lipstick. 


Ook weer een mooie en professionele verpakking. 

 En een mooie dikke punt.


 Dan de swatches. Bovenin de lippenstift onderin het lippotlood. Deze foto is met flits. 


 En deze zonder. De lippenstift dekt goed en is mooi. Het lippotlood is toch iets donkerder dan de lippenstift en hij bevat glitters. Maar ze passen prima bij elkaar. 


Full face. Ik draag mijn dagelijkse make up die jullie al vaak gezien hebben. 


Met flits. De lippenstift dekt erg goed en blijft lang zitten. Het is een supermooie kleur, misschien iets meer voor de herfst. Maar hij is erg mooi. Dit wordt in het najaar zeker een favoriet!

Ik heb deze producten bij de action gekocht voor 1,99 euro per stuk. Ik weet niet hoe lang het nog te koop is.

                                                                          xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...