12 jun 2014

MUA Nail Polish Strawberry Crush

Ik heb nooit onder stoelen en banken gestoken dat ik een nagellak-addict ben. Ik heb een aardige collectie -al zeg ik het zelf- opgebouwd de afgelopen jaren. Het eerste wat ik van MUA kocht, was dan ook een nagellakje. Hoe voorspelbaar...



Het eerste wat me meteen opviel, is dat de nagellakpotjes van MUA best wel wat weghebben van Essie nagellak! Dezelfde witte dop en dezelfde soort indruk van de letters. Alleen de inhoud is geen 13,5 ml, maar 6,2 ml. Persoonlijk vind ik dit helemaal niet erg, omdat ik nagellak toch nooit helemaal opmaak. 

Op de foto's draag ik 2 laagjes nagellak + Rimmel top coat.




Strawberry Crush is een liefelijke roze kleur. Iets lichter dan een echte fuchsia kleur, maar net zo bright. Dit soort barbie-roze kleuren vind ik echt geweldig voor de zomer! Wel jammer dat de nagellak nog een derde laagje nodig heeft. Hier en daar is de kleur namelijk nog niet helemaal dekkend. Gelukkig droogt de lak wel snel op, dus een derde laag is op zich geen groot probleem. 




































Ja, mijn eerste ontmoeting met MUA nagellak is prima verlopen! Toffe kleur, dekt na 3 laagjes en droogt snel op. De nagellak blijft overigens prima zitten (zoals altijd bij mij, haha): pas na zo'n 5 dagen kreeg ik de eerste kleine chips. En ook nog eens hartstikke budgetvriendelijk! Wat wil je nog meer? 

MUA Nail Polish kost €2,49 en is te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen.

Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...