16 jun 2014

Mijn H&M Bestelling! | Juni 2014

H&M is en blijft mijn favoriete kledingwinkel ooit. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ik slaag er átlijd. Vooral de Divided lijn, oh, daar ben ik zo dol op! Laatst bestelde ik wat nieuwe spulletjes in de webshop en vandaag leek me het leuk om mijn aankoopjes met jullie te delen. 






Als eerst kocht ik deze crop top met zonnebloemen. Aah, vinden jullie hem ook niet géwéldig? Toen ik hem de eerste keer naar school aan had, kreeg ik zo veel complimentjes! Zo leuk! Het voelt gewoon echt zomer als ik hem draag.

Je vind hem hier in de webshop voor €7,95.




Ik wilde al een lange tijd een high-waisted shorts en nu heb ik er eindelijk eentje! Er zijn vijf verschillende kleuren te koop, waarvan ik de denim blauwe versie heb. Ik ga deze zeker heel veel dragen deze zomer, vooral onder crop tops!

Je vindt hem hier in de webshop (nu tijdelijk uitverkocht) voor €14,95



Ik draag eigenlijk amper kobalt blauwe kleding. Als ik het wel draag, vind ik het wel erg mooi! Spreek ik mezelf tegen? Beetje maar, haha. Daarom leek het me leuk om eens een fel blauwe bikini te kopen! 

Je vindt de bikinitop hier voor €14,95. 
Je vindt de bikinitanga hier voor €7,95. 



En als laatste deze ontzettend cute, bloemetjes haarband. De afgelopen tijd heeft iedereen van deze haarbandjes en ik wilde het ook eens proberen. En zo belandde deze ook in mijn winkelmandje! Ik ga nog even experimenteren en misschien schrijf ik er dan nog wat over! Zouden jullie dat leuk vinden?

Helaas is het haarbandje online niet meer verkrijgbaar.

Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...