24 mei 2014

Sally Hansen Nagellak

Ik had al ontzettend veel over Sally Hansen gehoord, maar nog nooit iets van het merk geprobeerd. En dat kan natuurlijk niet als die-hard nagellakfreak! Het enige wat me tegenhield was €10 neertellen voor één nagellak, aangezien ik al zó veel nagellakjes heb... Zonde om zo veel uit te geven aan een nagellakje dat toch niet zo veel gebruikt zal gaan worden. Maar laatst werd er Sally Hansen nagellak bij Action verkocht. En voor die prijs - slechts €1 - kon ik ze niet laten liggen!



Sally Hansen heeft verschillende lijnen in haar assortiment, waarvan ik twee van de Complete Salon Manicure (€10) en één van de Hard As Nails Xtreme Wear (€8) heb gekocht. De eerste belooft alles in één te zijn, van base coat tot top coat. De ander is de wat meer standaard lijn van Sally Hansen.



Erg jammer dat Action de flesjes helemaal onderplakt met stickers, want het ziet er totaal niet uit. Maar goed, je krijg een flinke korting, dus het maakt op zich niet erg uit. Over de nagellakpotjes zelf heb ik gemengde gevoelens: de Complete Salon Manicure flesjes vind ik erg mooi, maar het uiterlijk van de middelste nagellak vind ik eerlijk gezegd erg goedkoop ogen. En dat terwijl je er normaal gesproken wel ongeveer €8 voor neertelt!



Op alle foto's draag ik 2 lagen nagellak.

Pinch of Punch






Ik ben geen meisje dat elke week met roze nagels rond huppelt. Ik wissel graag af, maar heb toch vooral een kleine voorkeur voor blauwe tinten. Zo'n kleur als deze Pinch of Punch had ik dan ook nog niet! Een vrij standaard kleur, maar daarom niet minder mooi! Hij hangt een beetje tussen roze en paars in. Hij dekt prima na twee laagjes en ik vind hem lekker zomers. De accentnagels heb ik trouwens gelakt met deze Essence Only Purple Matters. 



White Out







Goed dekkende witte nagellak vinden is vrij lastig. Vorig jaar vond ik deze bij een limited edition van Essence en die gebruik ik nu al ruim een heel jaar lang voor nail-art. Maar het blijft een limited edition... Vandaar dat ik besloot White Out mee te nemen! Maar helaas... Je moet echt je best doen om een resultaat te krijgen zoals op de foto's hierboven. Eigenlijk heb je meer dan 2 lagen nagellak nodig, wat ik eigenlijk voor een originele prijs van €10 niet vind kunnen...


Resurrection






Ja, hier had ik nog lange nagels, haha! Dit is echt míjn kleur. Ik ben dol op blauw en zo een met grijze ondertoon had ik nog niet! Ik vind nagellakje echt geweldig. Zo simpel, maar zo tof voor de lente! Hij dekt net als de roze-paars al perfect na twee laagjes nagellak. 




Mijn eerste kennismaking met Sally Hansen is best goed verlopen. Ik ben lichtelijk teleurgesteld in de witte kleur, maar verder ben ik razend enthousiast! Ze dekken goed en lakken fijn. Sally Hansen nagellak is helaas niet meer verkrijgbaar bij Action. (Ik heb trouwens wat research gedaan: het zijn kleuren uit oude collecties, vandaar dat ze zo goedkoop zijn!). Wel zijn ze nog online te vinden! Ik zou zeker eens wat van Sally Hansen proberen, maar kijk eerst wel even online voor swatches zodat je geen onverwachte miskoop doet!


Q: Heb jij al eens wat van Sally Hansen getest? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...