15 mei 2014

Review: MUA Undress Your Skin Baked Bronze

Toen ik hoorde dat MUA naar Nederland kwam, sprong ik een gat in de lucht. Ik kende het merk alleen van reviews, en ik was erg nieuwsgierig. En toen ook nog eens de Kruidvat 1+1 gratis actie kwam kon ik mijn geluk niet op. MUA producten scoren voor de helft van de prijs! Ik ging dus naar de Kruidvat en kocht wat MUA producten. Waaronder de bronzer, waar ik erg nieuwsgierig naar was. Vandaag een review. 





Allereerst de verpakking. Het ziet er vrij degelijk en mooi uit. Je kan de bronzer goed zien.



En dit is dan de bronzer. Hij doet me denken aan Mac. Niet dat ik daar iets van heb, maar zo ziet het er wel uit. Erg mooi en hij ziet er heel duur uit. Ik kan echt heel lang hiernaar kijken haha. 



Er zit 10 gram product in. Daar kan je dus erg lang mee doen. Ik was benieuwd. Dus op naar de swatches. 



Wauw! Hij is wel donker en oranje-achtig. Ook erg glitterig, maar dat had ik wel verwacht. Maar zeker goed gepigmenteerd! 



Hier draag ik de bronzer. Ook draag ik een Catrice Defining Blush in 040 Think Pink en de Undress Your Skin Highlighter ook van MUA. En foundation van Maybelline NY. De Superstay Better Skin. 



Dit is met flits.



Hier van veraf.


En hier mijn hele look.

Ik draag:

  • Maybelline NY superstay better skin foundation 021 nude
  • Maybelline superstay 24 hours concealer
  • MAX poeder
  • Catrice defining blush 040 Think Pink
  • Mua undress your skin highlighter
  • De bronzer van deze review
  • Wenkbrauwpotlood 09 en wenkbrauwgel van de Hema
  • Essence get big lashes mascara
  • Maybelline NY babylips in Pink Punch


Ik ben erg tevreden over deze bronzer. Wel ben ik nog een beetje aan het testen hoe ik hem het best kan gebruiken. Ik vind hem erg fijn en hij is heel mooi.

De Mua undress your skin Baked bronze kost 4,99 euro en is te koop bij Kruidvat.

                                            Q Hebben jullie al iets van Mua geprobeerd?
                                                                           XX Sara


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bronzer! Die shimmer is echt prachtig, zeker de moeite waard om zelf ook eens te kopen misschien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...