22 mei 2014

Review | Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof


Ik heb de afgelopen tijd veel Maybelline mascara's gebruikt en niet (eigenlijk bijna nooit) echt aandacht gegeven aan de budget mascara's. Als het om gezichtsproducten gaat, ben ik dol op Catrice, dus ik besloot maar eens een van hun mascara's te proberen. Wie weet is 'ie wel hartstikke goed?! En ik kan jullie alvast verklappen: ik heb een budget toppertje gevonden!



Wat Catrice over de mascara belooft:
Waterproof poppenogen. Het elastomeer borsteltje houdt een grote hoeveelheid mascara vast en dekt daarmee elke individuele wimper met romige zwarte textuur, zonder te verzwaren. De resultaten: wimpers met extra volume, fascinerende lengte en een unieke krul - de hele dag lang! Oftalmologisch getest.

Ingrediënten:
ISODODECANE, CERA ALBA (BEESWAX), AQUA (WATER), NYLON-12, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, PROPYLENE GLYCOL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, BISABOLOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM HYDROXIDE, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).



Ik vind de verpakking van de mascara erg mooi! Ik ben dol op blauw, maar vooral de vorm oogt erg chique. Zeker geen €4 uiterlijk! Je krijgt 10 ml aan product, iets meer dan gemiddeld: Maybelline en Essence zitten meestal rond de 9 ml inhoud.



Het borsteltje vind ik persoonlijk erg fijn werken. Lekker klein en dus ook geen grote kans dat je hele oog onbedoeld onder smeert! Het borsteltje is van plastic en loopt wat spitser toe naar het einde. Ook de haartjes worden steeds korter. Je kunt goed bij alle wimpers komen en het product verdeelt fijn gelijk over de wimpers.


Links: zonder mascara - Rechts: met mascara

Ik moet zeggen, het resultaat op de foto's is niet denderend. Dit komt omdat ik mijn wimpers niet van te voren heb gekruld en ik merk toch dat het resultaat in het echt veel mooier is. De mascara geeft mijn wimpers lekker veel volume, doordat hij elk wimperhaartje individueel pakt. Ook geeft hij lengte - mijn wimpers zijn bij de uiteinden blond, dus vandaar dat mijn wimpers zo veel langer lijken met mascara-. Hij geeft ook krul, maar ik krul mijn wimpers sowieso al iedere dag, dus heel belangrijk vind ik dat niet. Verder separeert de mascara prima, alhoewel ik wel eens beter heb gezien...



Dit zijn mijn wimper nadat ik ze gekruld heb en daarna de mascara van Catrice heb gebruikt. Ik ben echt dol op het resultaat. Op de foto's komen mijn wimpers nogal rommelig over, maar ik werkelijkheid geeft de mascara een véél mooier resultaat. Het is een echte volume mascara!



De nagellak die ik op de bovenstaande foto draag is 'Miss Sporty Crush On You 3D Texture Red Fusion'. Hier kun je mijn swatch blogpost lezen. 

Nou, ik denk dat mijn mening over de mascara wel duidelijk is! Een echte budget topper als je het mij vraagt! Hij doet alles wat ik van een mascara verlang: hij geeft volume, wat lengte en blijft ook nog eens de hele dag perfect zitten. Hij is echt waterproof en overleeft een douche en een regenbui gemakkelijk!

De Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof kost €3,99 en is te koop bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...