7 mei 2014

Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadow

Ik ben dol op de Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadows. Elke keer wanneer ik voor het Essence schap sta, overweeg ik om een nieuw kleurtje mee te nemen. Ik had al de kleuren 02 Powerful Purple en 05 Cute Copper, maar een tijdje geleden besloot ik toch maar ook 03 Twinkling Turquoise en 06 Green Garden in mijn winkelmandje te gooien! 





Ik schreef zelf hier al eens een uitgebreide review over de Stays No Matter What Eyepencil & Shadows, maar ook Sara vertelde al eens eerder over haar oogpotlood in de kleur Chocolat Brownie. Hier kun je dat nog eens terug lezen! Ben je dus benieuwd naar meer details over het product, lees dan vooral even die twee blogpost! Vandaag laat ik verder alleen nog swatches en een ooglook ermee zien, omdat het anders wat dubbelop zou zijn!











Weet een van jullie hoe je het kunt voorkomen dat Blogger automatisch een foto kantelt? Ik wil mijn foto's altijd zo groot en breed mogelijk, maar dat lukt dus niet... Iemand tips?





Ik gebruik de potloodjes het liefst op deze manier. Ik zet eerst een wat dikkere lijn met het gekleurde potlood van Essence en vervolgens zet ik een héél dun lijntje met een deze vloeibare eyeliner (ook) van Essence. Nog wat mascara (Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof) en klaar is kees! Ik vind het zelf een erg leuke manier om toch net wat meer op mijn ogen te gebruiken dan een 'saaie' zwarte eyeliner en mascara! 


Dit is nu mijn collectie aan de potloden van Essence. Verder zijn er nog een zwarte (met gouden glitters!), zilveren, witte en donker bruine kleur. Stiekem staan eigenlijk alle kleuren nog op mijn verlanglijstje, want tja...  de prijs van €2,59 hoeft je ook niet tegen te houden!

De kwaliteit van de oogpotloden is overigens top: ze zijn lekker zacht en glijden moeiteloos over je oogleden. Ook zijn ze geweldig goed gepigmenteerd en blijven ze muurvast zitten. En met water en zeep krijg je de potloden niet eens fatsoenlijk weg! Er moet echt een make-up remover aan te pas komen!


Q: Wat zijn jouw favoriete oogpotloden? Liefs' Iris

2 opmerkingen:

  1. Wat ik altijd gaaf vind is om die kleur juist onder je ogen in je waterlijn aan te brengen! Dan lijken je ogen veel groter, zelf heb ik ook zo'n blauw potlood!
    Leuke blog hebben jullie, ik volg jullie nu op bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Inge! Dat lijkt me ook erg mooi! Helaas heb ik lenzen en werd me afgeraden om make-up op mijn waterlijn te gebruiken... Heel jammer! Liefs' Iris

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...