27 apr 2014

3 Ooglooks Met MUA Undressed

Ja, eindelijk is MUA in Nederland en België te koop! Ik heb zelfs al een halfuur bij de Kruidvat naar het schap staan gluren, haha! Zelf kocht ik een jaar geleden al twee MUA palettes in Londen, dus het leek me leuk om maar eens weer drie looks te maken met het Undressed Palette!




1 -2 - 3 - 4 - 5 - 6
7- 8 - 9 - 10 - 11 - 12

MUA Undressed heeft helaas geen namen voor haar oogschaduws, wat MUA Undress Me Too wel heeft. Daarom geef ik de kleuren zometeen aan met de nummers van hierboven! Je kunt hier mijn review nog eens lezen. 


Champagne with a pop of blue





Bij deze ooglook gebruikte ik lichte kleuren op het ooglid en donkerdere kleuren langs de onderste wimperrand en in mijn buitenste ooghoeken. Shade 2, die ik hier op mijn oogleden draag, is echt één van mijn favoriete kleuren uit het palette! 

Highlighter: shade 1
Bewegend ooglid: shade 2
Crease: shade 5 + 11
Onderste wimperrand: shade 11 + 12 



Different is the new normal






Bij deze look gebruikte ik al wat donkerdere kleuren! Ik gebruikte eens geen kleur in de crease en focuste me juist op de 'outer V'. Ik vind deze combinatie van kleuren en het gebruik ervan zeker geslaagd! Weer eens wat anders dan het standaard gebruik van oogschaduwkleuren.

Highlighter: shade 2
Bewegend ooglid: shade 4
Outer V: shade 8


Smokey Brown






Smokey eyes is iets wat ik bijna nooit doe. Toch besloot ik het deze keer weer eens te proberen en eigenlijk beviel het me erg goed! Dit ga ik vanaf nu zeker vaker doen! 

Highlighter: shade 1 
Bewegend ooglid: shade 3
Crease: shade 5
Vanaf bovenste wimperrand naar boven vervaagd: shade 8


Q: Welke look vind jij het mooist? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...