20 feb 2014

The Fairy Tale Tag!

Laats zag ik bij Laura de leukste tag die ik tot nu toe heb gezien tegen! Een persoonlijke tag met een sprookjesachtige draai! Hoeveel uur slaap ik ongeveer per nacht en wat maakt iemand mooi in mijn ogen? Je komt er hier achter! 



Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Oei, we beginnen meteen met de lastigste vraag van allemaal! Of ik mezelf mooi vind? Nou, ik vind mezelf niet lelijk, maar ik weet ook wel dat ik niet de knapste meid ben die op deze wereldbol rondloopt. Net als iedereen, heb ik mijn imperfecties, haha!

Doornroosje: Hoeveel uren slaap je per nacht?
Dat verschilt per dag. Soms slaap ik iets meer dan 7 uur, maar de andere dag kan ik ook gewoon meer dan 9 uur slapen! Ik lig meestal rond 23.00 in bed en mijn slaap hangt eigenlijk gewoon af van hoe laat ik op school moet beginnen!

Assepoester: Heb je een avondklok?
Ik heb veel problemen met gaan slapen (en 's ochtends weer uit bed komen natuurlijk), maar meestal slaap ik toch wel rond half 12 op schooldagen. In het weekend slaap ik meestal een uurtje later. 

Rapunzel: Houd je van buiten zijn?
Ik houd best wel van buiten zijn, ja! Het ligt natuurlijk wel aan het weer, maar doorgaans vind ik het heerlijk om naar huis te fietsen van school en niet met de bus te gaan. Ook begin ik het hardlopen buiten steeds leuker te vinden!


Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Lastige vraag, het hangt allemaal af van mijn eerste indruk van die persoon. Als hij betrouwbaar overkomt, dan zou ik die persoon best wel snel vertrouwen. Niet dat ik met diegene mijn diepste geheimen zou delen, maar you get the idea

De wolf en 7 geitjes: Ben je gemakkelijk voor de gek te houden?
Hmmm, mijn vrienden kunnen me sowieso goed voor de gek houden. Vooral met grappen die zogenaamd gebeurd zouden zijn, haha!

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, ik heb één broertje van elf jaar! Onze relatie is een typsische broer-zus relatie: soms kunnen we niet zonder elkaar en soms doet hij in mijn ogen álles fout, haha!

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Voor mij is het belangrijk dat ik met iemand kan lachen, maar ook over serieuze dingen kan praten. 



De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Daar kan ik kort over zijn: dronken mensen, stank, troep, etcetera. 

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

In mijn kamer heb ik heel lang een cactus gehad (aangezien die bijna geen water nodig hebben, haha!), maar op dit moment heb ik geen planten in mijn eigen kamer. In de woonkamer hebben we wel heel veel platen, vooral orchideeën. 

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?

Ja, wij hebben thuis één kat, Pluk, en één hond, Pip!

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.

Mijn zwaktes zijn dat ik op het ene moment té aanwezig kan zijn, maar dat ik bij vreemden juist heel 'verlegen' ben. Ook betrap ik mezelf er vaak op dat ik teveel denk over wat mensen wel niet van me zouden vinden, als ik een bepaald iets zou doen...

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Mijn grootste wens... Hmm, daar denk ik eigenlijk nooit zo over na! Een beetje de standaard wens van ieder meisje denk ik: school afmaken en dan studeren in een grote stad! En daarna zie ik wel weer verder, haha!




Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik ben 15 jaar oud en zo voel ik me ook wel, hoor!

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik denk dat mijn laptop en telefoon mijn meest waardevolle bezitten zijn. Op m'n laptop en telefoon staan namelijk een heleboel foto's!

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Dat ligt eraan op welk vlak. Ik ben er niet vies van om hard werken voor school, maar als het om sporten gaat ben ik vrij lui te noemen. De afgelopen tijd ben ik toch wel weer helemaal into het het hardlopen hoor!

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Schoolfeesten vind ik hartstikke leuk, maar echt uitgaan heb ik nog nooit gedaan. Het trekt me gewoon niet zo...




De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Eerlijk gezegd wel, ik vind het fijn om er een beetje leuk uit te zien! Ik ben niet de meest fashionable meid die op de aardbol rondloopt en heb niet echt een eigen stijl, maar ik geef best wel veel om kleding! 

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Naah, eigenlijk niet. Ik ben geen echt durfal. Ik ben vrij bang van hoge gebouwen die er niet echt 'stevig' uitzien, haha! Op het Empire State Building in NY durfde ik dan weer wel... Ik ben gewoon een vreemde persoon. 

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Op sommige momenten wel: ik kan, als ik niet lekker in mijn vel zit, soms zo in huilen uitbarsten! Maar als het gaat om zielige (niet echte) verhalen, hoef ik vaak helemaal niet te huilen!


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...