21 feb 2014

Lush Face & Body Cleanser: Angels on Bare Skin

Bij het BFF-event laatst kon je zelf een face & body cleanser maken bij Lush. Dat wilden wij natuurlijk wel. Na twee keer te laat zijn, waren we dan aan de beurt. Ik had net een strawberry cheesecake milkshake gekocht. Dus tijdens het genot van dat drankje maakten we een mooie cleanser. Ik ben er superblij mee. Vandaag een review van Angels on Bare Skin.




Lush producten worden altijd handgemaakt van verse ingrediënten. Maar deze heb ik dus zelf gemaakt! Het was superleuk om te doen en ik ben superblij met deze cleanser.

Lush Face & Body Cleanser Angels On Bare Skin Voor een natuurlijk mooie huid. Lavendel, roos en kamille verbeteren de conditie van je huid en laten je stralen. 
Ingrediënten: Gemalen amandelen, Glycerine, Kaoline, Water, Lavendel essentiële olie, Roos Absolute, Blauwe Kamille essentiële olie, Tagetes essentiële olie, Benzoë gom, Lavendelbloemen, Limonene, Linalool.

                   


Op de sticker aan de zijkant staat de gebruiksaanwijzing. De vrouw van de workshop zei dat zij altijd eerst haar handen een beetje nat maakte, dan wat van de cleanser pakte en het dan uitsmeerde op haar gezicht. Je kan deze cleanser ook op je lichaam gebruiken.



Zo ziet de cleanser er uit. Ik heb hem natuurlijk zelf gemaakt, bovendien ziet elk Lush product er weer anders uit omdat het zelf gemaakt is. Het ziet er niet lekker uit, maar ook niet heel vies. Je zien kleine stukjes van lavendel zitten. 


De cleanser werk een beetje scrub achtig en maakt mijn gezicht super zacht. Je hebt echt maar een klein beetje nodig. De cleanser is 3 maanden goed, en zo lang doe je er ook ongeveer mee. Je moet hem wel elke dag gebruiken. Ik merk dat mijn huid er veel beter van is geworden en ik gebruik hem met plezier. Toch zou ik hem niet zomaar zelf gekocht hebben. Maar nu ik merk dat hij zo goed werkt ga ik erover nadenken. Ik kan natuurlijk ook nog andere cleansers gebruiken.

Mijn eerste Lush product is dus een succes. Hij is superfijn en ik heb hem zelf gemaakt! Daardoor hoefde ik hem dus niet te betalen. Dit kon alleen bij het BFF-event. Maar Lush doet het wel vaker.

Angels on Bare Skin kost 9,90 euro per 100 gram en is te koop bij alle Lush winkels.

Hebben jullie al eens Lush gekocht? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...