18 feb 2014

Barry M The Royal Textured Nail Effect Countess

In mei vorig jaar ging ik naar Londen en kocht ik mijn eerste 3 nagellakjes van Barry M: deze mooie glitterlak en deze twee pastel liquid sand nagellakken. Ik werd spontaan verliefd en toen ik laatst wat bestelde bij TheMakeUpSpot.nl, moest en zou ik weer een nagellakje van Barry kopen!
  





Barry M Countess komt uit de The Royal Textured Nail Effect collectie. Deze serie bestaat uit 5 verschillende lakken met een prachtige liquid sand finish. De nagellakken variëren van roze tot zilver en van champagne kleurig tot deze geweldige paars! Barry M is in Engeland bij Superdrug en Boots te koop en in Nederland veel online, bijvoorbeeld bij TheMakeUpSpot.nl en Alicejo.com. Ook wordt Barry M nagellak in Nederland verkocht bij River Island winkels.



Countess is een geweldige donker paarse kleur. De lak droogt op in een matte liquid sand finish en bevat veel glitters. De paarse, roze en gouden glitter zijn gewoon  te mooi voor woorden! De aubergine kleur is perfect voor de herfst en winter, maar je kunt er eigenlijk wel het hele jaar mee weg komen!




Op de foto's draag ik maar één (!) laagje nagellak. De dekking is dus top. De kleur is nog wel een beetje grauw, maar met een tweede laag is dat opgelost. De kleur wordt dan nog donkerder en intenser! De lak brengt gemakkelijk en egaal aan en het kwastje is hét perfecte formaat. Ik ben dol op liquid sand (wie nou niet?), dus voor mij kan het met deze lak simpelweg niet misgaan! Maar ook als je een top coat over de lak aanbrengt (zodat de liquid sand finish verdwijnt), is de lak geweldig! Stiekem vind ik hem dan misschien nog wel mooier ook: de kleur wordt nog krachtiger aubergine en de glitters komen veel beter over!

Barry M Countess is online en in de winkel te koop voor ongeveer €5,50 per stuk.

Q: Wat is jouw favoriete nagellak van dit moment? Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf kleurtje! Ook mooie foto's trouwens, ik krijg weer helemaal zin in de lente! Liefs José.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...