28 jan 2014

Hema Longlasting Lipstick #14 | Review

Ik was al een tijdje op zoek daar een donker rode lipstick. Maar dan bedoel ik ook écht heel donker. Ik zag er een bij de Hema, maar ik kocht hem toch maar niet... Toch bleef ik er steeds aan denken en uiteindelijk heb ik hem gekocht! Ik ben er superblij mee! Vandaag een review van deze Hema Longlasting Lipstick.




Er is op heel internet maar één review te vinden van deze lipstick. Maar ook daar zit geen swatch bij. De foto's van de swatch zijn bij mij kwijt, maar de swatch op je hand is hetzelfde als op je lippen.


Volgens deze blog is de Hema lipstick een dupe van Chanel Rouge Noir. Ik kan het helaas niet vergelijken, maar zij wel. En het is waar! Wil je dus geen €31 neertellen voor deze kleur? Koop dan gewoon die van de Hema. Deze lipstick kost maar €3!

De verpakking is gewoon simpel zwart. Echt een Hema verpakking.



Dit is dan een swatch op mijn lippen. Zonder flitser. Hier is het niet zo goed te zien. Maar de lipstick ziet er van veraf goed dekkend uit en je ziet geen velletjes.


Van dichtbij is het helaas een beetje anders. Bij mij zie je mijn lippen door de kleur heen. Maar dit is wederom van een afstandje niet te zien.


Al met al ben ik superblij met deze lipstick. Hij is wat gewaagd en ik zou hem denk ik niet naar school opdoen. Maar hij is zeker favoriet. :)

De Hema Longlasting Lipstick # 14 is te koop voor €3  bij Hema.

Q: Wat is jouw favoriete lipstick? xx Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...