23 jan 2014

Essence Stay Matt Lip Cream 04 Silky Red | Review

Rode lipstick is op zijn zachts gezegd niet mijn ding. Mij maak je een stuk blijer met een (licht getinte) lippenbalsem! Ik had al deze Essence Longlasting Lipstick in Dare To Wear, maar die vond ik toch te donker rood. Toen aangekondigd werd dat ze Stay Matt Lip Creams uit het assortiment zouden gaan verdwijnen (waarvan ik deze schattig roze al had!), sloeg iktoch snel maar mijn slag! Ik moest en zou die rode hebben voor 1 euro!




Eerder schreef ik al over een andere kleur van de Stay Matt Lip Creams, waar ik je ook al wat informatie gaf. Om maar niet in herhaling te vallen, verwijs ik je graag hierheen! Ben je niet zo van de rode lipkleuren, dan is misschien de andere Lip Cream die ik heb wel wat voor je: een mooie roze nude! 




Ik was vergeten een swatch te maken, dus hierboven zie je een swatch van VeraCamilla.nl Ook zie je meteen de andere roze kleur: Velvet Rose!



De substantie van de Lip Creams lijkt op een lipgloss, maar droogt op als een matte lipstick. De pigmentatie is dik in orde en het aanbrengen werkt prima. De Lip Creams blijven goed zitten. Na een taartje en een glaasje drinken zit de lipstick er nog net zo op als je hem hebt aangebracht. Na een hele maaltijd is de lipstick (of is het een lipgloss?) helaas wel helemaal verdwenen. Wel staint hij je lippen, dus je lippen hebben nog een wel licht rode tint! 

Echt zonde dat de Lip Creams uit het assortiment verdwijnen, maar er komen gelukkig wel nieuwe XXXL Longlasting Lipgloss Matt's voor in de plaats. Ren snel naar de Kruidvat, want binnenkort zijn ze dan echt voorgoed verdwenen, die geweldige Lip Creams.... 

Q: Heb jij wel eens een Stay Matt Lip Cream van Essence geprobeerd? Liefs' Iris

1 opmerking:

  1. Mooi, rood kleurtje! Ik zou graag nog wat lip creams scoren voor ze uit het assortiment gaan x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...