19 jan 2014

Catrice Eyebrow Set | Review

Merken als Anastasia staan bekend om hun wenbrauwpoeder en -potloden. Zelf zie ik het jammer genoeg niet zo zitten om €27 neer te tellen voor één zo'n wenkbrauwpoeder... Gelukkig zijn er dan ook nog van die merken als Catrice die zo af en toe ook geweldige producten uitbrengen! En ik kan je vast influisteren: dit is er zo een!





'Het perfecte setje voor mooi gevormde wenkbrauwen: de praktische Catrice Eye Brow Set. Het setje bevat een pincet, borsteltje, een spiegeltje en twee wenkbrauwpoeders voor lichte en donkere wenkbrauwen. Een echte all-rounder in een elegant doosje.'

Er is maar slechts één kleur van het wenkbrauw setje te koop. De kleuren van de poeder passen goed bij blondines, maar waarschijnlijk ook goed bij brunettes. Het setje kost €3,99 en is te koop bij Kruidvat. 




Onderin het doosje zit een 'geheim' laatje met een mini pincet en een mini spoolie-kwastje. Zijn ze niet ontzettend cute? Persoonlijk gebruik ik liever 'full-size' tools, maar ze kunnen er mee door. Het pincet sluit wat stroever dan ik gewend ben en het kwastje is zo klein dat er wat lastig mee te werken is. De spoolie doet wel echt goed zijn werk, maar het kwastje vind ik zelf toch niet stevig genoeg. Maar ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ze erg schattig zijn!



De verpakking van de wenkbrauwset vind ik geweldig! Het oogt erg chic, wat Catrice tegenwoordig wel vaker voor elkaar krijgt! Wel is het jammer dat de opdruk er wel vanaf slijt. Het laatje met de mini tools schuift gemakkelijk open. Ook bevat het doosje een spiegeltje, maar praktisch is anders. Geef mij maar een grotere spiegel!






De poeder is helaas wel wat kruimelig, zoals je hierboven op de swatches ook kunt zien. Maar tijdens het bijtekenen zelf heb je daar eigenlijk amper last van. De kleuren zijn erg mooi assig en zeker niet te oranje voor blondines. 

Links niet bijgetekend - Rechts wel bijgetekend

Linker wenkbrauw wel bijgetekend - Rechter wenkbrauw niet bijgetekend

Full face


Ik was echt blij verrast door dit wenkbrauw setje. Ik kocht hem al ruim 2 maanden terug en ben nog steeds erg tevreden! Ik moet wel zeggen dat ik niet elke dag naar het setje grijp, omdat ik niet elke ochtend zin heb om veel tijd om aan mijn wenkbrauwen te besteden. Dan gebruik ik gewoon even snel deze Eyebrow Filler (ook) van Catrice en dan ben ik ready to go! Toch kan wenkbrauwpoeder je gezicht 'afmaken' als je een mooie ooglook hebt gemaakt. 

Ik zal misschien binnenkort wel een artikeltje maken met de pro's en con's van wenkbrauwpoeder, -poltlood en -gel! Lijkt dat jullie wat? Wat voor product gebruik jij voor je wenkbrauwen? Liefs' Iris

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er mooi uit, mooi resultaat.

    Bekijk ook eens mijn blog voor twee hele toffe winacties. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er best oke uit, zeker als je zegt dat je geen last hebt van fall-out tijdens de applicatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gelukkig niet! Anders zou het product een regelrechte ramp zijn! Liefs' Iris

      Verwijderen
  3. Ik ga dit echt eens kopen zo'n eyebrow kit ik heb enkel een potlood :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...