10 dec 2013

What's up with your socks!?

Vroeger hield ik me niet zo bezig met m'n sokken. Ik pakte 's ochtends gewoon standaard een paar effen sokken uit mijn kast en dacht er verder niet zo bij na. Maar sinds ik in Amerika ben geweest, weet ik wel beter! In 2 weken heb ik nu al 5 paar vrolijke sokken ingeslagen!




Forever 21 $2,50 


Forever 21 $1,50




De sokken met de tijger, hond en kat komen uit de herfstcollectie van H&M. 








Ik ben in ieder geval helemaal weg van de gekke sokken! Bij de Forever 21 in Amerika hadden ze een hele hoop gave sokken, maar ook H&M heeft een aantal leuke winterse sokken in de winkels liggen (zoals deze marine blauwe sokken van hierboven). In de kerstvakantie ga ik met 3 vriendinnen van school naar Primark: dus misschien kan ik daar ook nog mijn slag slaan voor hun 'cozy socks'!

Q: Wat vinden jullie van de vrolijke sokken? Liefs' Iris 

5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...