17 dec 2013

Swatches: L'Oréal Confetti & Scarlet Tinsel

L'Oréal is een merk waar ik niet snel mijn ogen op laat vallen. Sterker: ik had eigenlijk nog helemaal niets van L'Oréal! De prijsklasse ligt nog best hoog en voor hetzelfde geld (met een beetje sparen!) zou je bijna  iets richting MAC kunnen kopen! Toch kon ik er niet om heen: die (goedkopere)glitternagellakjes moest en zou ik hebben! 










L'oreal Confettis is een ontzettend leuke top coat met zwarte en witte stipjes. Het doet me een beetje denken aan de 101 Dalmatiërs! De glitters zijn er in 2 formaten: wat grotere zeshoeken en kleinere rondjes. Wel moet je even doorhebben hoe je de top coat het best kunt aanbrengen: dit had ik gelukkig wel al na 2 nagels door. Voor een resultaat zoals op de foto's moet je niet lakken zoals normaal, maar de glitters er een een beetje op deppen. Dit was het resultaat na één ronde deppen! Ik vind het er ontzettend leuk uitzien! 






Roze nagellak vind je niet zoveel in mijn collectie. Geef mij maar blauw! Nu ik door de feestmaand december helemaal into glitter & glamour ben geraakt, besloot ik ook maar eens wat anders te kopen dan blauw... En ik moet zeggen, die fuchsiaroze Scarlet Tinsel van L'oreal is hartstikke mooi! Wel heb je wat laagjes nodig: 3 lagen in totaal om het resultaat als op de foto's te krijgen.. De basis is dan ook transparant. Als je er een roze kleur onder zou dragen, zou je wel aan 1/2 lagen genoeg hebben. Gelukkig droogt de nagellak wel ongelofelijk snel!



De nagellakjes van L'Oréal zijn me ontzettend goed bevallen! Want wat zijn ze toch gorgeous! En dat voor een prijsje van 6 euro? Dat had ik eerlijk gezegd nooit van L'Oréal verwacht! Wat vinden jullie van L'Oréal? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...