19 dec 2013

Review: Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe

Bij de 1 + 1 gratis actie bij Kruidvat, wist ik één ding zeker: ik moet en zal een Color Tattoo van Maybelline in mijn winkelmandje gooien! Na heel wat getwijfel over welke kleur ik dan wel of niet mee zou nemen, rekende ik de Color Tattoo in de kleur Permanent Taupe af. En sindsdien gebruik ik hem bijna elke dag, 'cause I'm loving it! <3 





Maybelline belooft dat Color Tattoo's intense oogschaduws met gel textuur zijn en ook nog eens ultiem langhoudend zijn en niet op te hopen in de crease. Er zijn 10 kleuren van de Color Tattoo's te koop bij de drogist, waarvan deze wel de meest neutrale te noemen is. Andere kleuren zijn: van knalblauw tot shimmery roze!


  





Permanent Taupe is een prachtige matte bruine kleur. Hij is werkelijk waar perfect: niet te licht dat je hem amper ziet, maar ook niet te donker. Hij is perfect voor overdag! De Color Tattoo is een perfecte basic en geeft een subtiel smokey-effect. 

Zonder Color Tattoo
Met Color Tattoo



De Color Tattoo is gemakkelijk aan te brengen met je vingertoppen, maar het kan ook eventueel met een kwast. Wel gebruik ik mijn Too Faced Shadow Insurance als oogschaduwbasis onder Permanent Taupe, omdat anders de oogschaduw al na één uur in mijn crease opgehoopt is. Maar dit ligt waarschijnlijk meer aan mijn oogleden dan aan Maybelline!  Met oogschaduwbasis werkt het perfect, maar ook met alleen een oogschaduw erover blijft de Color Tattoo goed zitten. 

Sinds ik deze Color Tattoo in Permanent Taupe bij Kruidvat in mijn winkelmandje gooide, is hij niet meer uit mijn dagelijkse routine weg te denken. Het ziet er namelijk gewoon ontzettend mooi uit, zonder dat het opvallend is! Een dikke aanrader dus! Vind je 10 euro net wat te duur? Wacht dat even, want Maybelline heeft vaak leuke acties! 

Q: Heb jij al een Color Tattoo? Liefs' Iris

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...