14 dec 2013

H&M Crush: Dr. Martens

Ik heb mijn oog een tijdje geleden laten vallen op Dr. Martens schoenen. Ze zijn leuk en geven een stoere uitstraling! Maar de echte schoenen kosten zo'n 100 euro... Of zelfs nog meer! Nu heb ik gelukkig een paar bij de H&M gespot!









Je vindt ze mooi of je vindt ze lelijk. Maar ik vind ze mooi! Ze zijn vrij grof. Maar daar houd ik wel van...

Nu zit ik dus te twijfelen of ik ze moet kopen. Ze kosten 30 euro. Maar ik heb geen H&M in de buurt. Dus ik moet ze online bestellen. Nu weet ik niet of de maten kloppen.

Weten jullie dat? xx Sara

3 opmerkingen:

  1. de maten bij h&m kloppen meestal wel. en je kunt gratis retouren bij h&m, dus als ze toch niet goed zijn kun je ze terug sturen en gewoon weer andere bestellen. succes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hier ook nog graag een paar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...