25 nov 2013

Swatch: O.P.I. Ski Teal We Drop

O.P.I is eigenlijk wel hét nagellakmerk. Voor mijn verjaardag kreeg ik al een mini setje uit de Minnie Mouse collectie, maar een full-size nagellak had ik nog niet. 15 euro voor maar één nagellakje? Kom op zeg! Maar het leuke aan Amerika is, dat alles er goedkoper is! En zo ook O.P.I.!


Op de foto's draag ik twee laagjes nagellak.




Ski Teal We Drop is perfect voor de herfst en winter. Donker, maar heeft er toch wat kleur doorschijnen. Excuses voor mijn korte pinknagel, trouwens! De nagellak is, zoals de naam al zegt, een mooie teal-kleur: een mix van groen en blauw met een wat grauwe ondertoon.

De kwaliteit van de O.P.I mini's had me enigszins teleurgesteld: de nagellak begon al vrij snel te chippen. Gelukkig heeft O.P.I met Ski Teal We Drop bewezen dat het ook goed kan: de nagellak bleef 7 dagen lang perfect zitten. Daarna heb ik heb eraf gehaald en hij zat er nog helemaal perfect op! Ik moet er dan wel bij zeggen dat de gemiddelde nagellak het wel 5 dagen op mijn nagels volhoudt.

Ik ben blij verrast door dit nagellakje van O.P.I. De prijs vind ik echter nog steeds lichtelijk overdreven. Je kunt voor hetzelfde geld gemakkelijk meerdere drogisterij nagellakjes kopen. En helemaal als je weet dat O.P.I in Amerika maar $9 kost, wat omgerekend maar  €6,65 is! Je kunt dus voor hetzelfde geld in Amerika 2,5 nagellakpotjes kopen! Absurd dus! Wist je trouwens dat in Helmond het distributiecentrum van O.P.I voor Europa is? 


Q: Wat vind jij van O.P.I.? Liefs' Iris

O.P.I. is bij o.a. Douglas voor €15,- per full-size nagellak te koop. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...