30 nov 2013

Shopblog Kruidvat 1+1 Gratis Actie!

Afgelopen woensdag was de befaamde Kruidvat 1+1 actie (op alle make-up!) weer en natuurlijk konden wij niets anders doen, dan om stipt 5 uur op de stoep bij Kruidvat te staan... And yeah, we went a little crazy!

Iris


Als er een product is waar Maybelline bekend om is over de gehele wereld, dan zijn het de Color Tattoos wel. Dit zijn crème oogschaduws die beloven de hele dag mooi te blijven zitten, zonder op te hopen in de crease. In Nederland hangt er aan Maybelline wel een prijskaartje (in Amerika is Maybelline ongeveer 2/3 keer zo goedkoop!): voor de Color Tattoos tel je hier namelijk 10 euro neer. Niet ontzettend duur, maar zeker niet budget. Bij Maybelline kan je beter de acties afwachten, die er gelukkig best vaak zijn! 



Meer dan een halfjaar geleden kocht ik alweer de Essence Lash & Brow Gel. Deze is inmiddels ontzettend vies vanbinnen geworden, dus het werd tijd voor een nieuwe! Ik besloot eens voor een gekleurde gel te gaan, in plaats van een transparante. Ziet de verpakking van de Eyebrow Filler van Catrice er al niet goed uit? Deze kocht ik voor €1,79 en kost normaal gesproken €3,59.



Ik had al maanden geleden veel goeds gehoord over de Catrice Highlighter pennen. Nooit kwam het ervan om er een te kopen en op een bepaald moment was ik ze zelfs gewoon vergeten... Tot ik het internet ging afstruinen op zoek naar tips voor fijne producten om te kopen bij de 1+1 gratis actie, en ze weer tegen kwam! Er zijn 3 verschillende kleuren: goud, zilver en rosé, waarvan ik de laatste uitkoos. Ook heeft Catrice nog een nude oogpotlood voor op de waterlijn, maar met mijn lenzen vind ik dat maar eng... De normale prijs van de highlighter pennen is: €3,89.



De kerstcollecties komen langzaamaan de winkels binnen rollen en daarbij is maar al te vaak een mooie gouden top coat te vinden. Maar kritisch als ik ben, moeten de top coats aan heel aantal punten voldoen. Uiteindelijk kwam er een nagellakje voorbij dat wel erg dichtbij mijn beeld van de perfecte gouden topcoat kwam: de New York Color Top of the Gold Top Coat! En aangezien ik al best positieve ervaringen heb met de nagellak van NYC, dacht ik: waarom ook niet? Nagellak van NYC kost normaal €2,49, waar ik nu 50% voor betaalde.



Eerder kocht ik al twee Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadows en hier kon je al lezen hoe enthousiast ik ben. Beide kleuren (koper en paars) zijn ontzettend mooi, goed gepigmenteerd en vrij zacht. Ik smeerde er Sara (lees je hier verder beneden) één aan en zelf kocht ik er ook nog twee bij. Geen standaard bruin, maar een groene en blauwe kleur. Pretty! Deze oogpotloden kosten normaal €2,59 per stuk. 

                                                                            Sara


Als eerste, zoals Iris eerder al zei, de Essence Stays No Matter What Eyeliner. In 08 Chocolat Brownie. En ik kan je nu al vertellen dat hij superfijn is. Normaal kost hij 2,59 per stuk.


Daarna het Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice. Er zitten alleen oogschaduws met shimmer in, maar hij is supermooi. En ik kon hem nu voor de prijs niet laten liggen. Normaal kost deze 4,99.


Dan heb ik eindelijk de Camouflage Cream gekocht. Ik zat er al de hele tijd over te denken, maar deze actie kon ik het gewoon niet laten! Normaal kost hij 2,99 en ik heb hem in 020 Light Beige.


Ook kon ik de winkel natuurlijk niet verlaten zonder lipsticks. Ik heb er 2 van Essence gekocht: 04 On The Catwalk en 10 Cotton Candy. Normaal kosten deze essence lipsticks 2,39.


Ook kocht ik een Rimmel Apocolips Lip Laquer in Stellar. Maar ik weet niet waar de foto is en hij staat ook niet op mijn camera... Ik kan jammer genoeg op dit moment ook geen nieuwe maken. En natuurlijk komt daar ook nog een review van. Deze kost normaal €10,99 per stuk.

Q: Ben jij ook goed geslaagd bij de Kruidvat 1+1 gratis actie? 
Liefs' Sara en Iris

4 opmerkingen:

  1. jullie hebben leuke producten geshopt.! ik wilde de Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice graag hebben, maar die hadden ze bij de kruidvat bij ons niet :( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een koopjes! Ik ben vooral benieuwd naar de wenkbrauwgel van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...