22 okt 2013

Swatch: MAX Milano Green

Zoals jullie al in deze shopblog van de Action hebben kunnen zien: ik heb me weer eens niet kunnen inhouden... Daar stond ik dan voor het schap met nagellak van MAX, terwijl ik me eigenlijk had voorgehouden geen nagellak te kopen! Gelukkig heb ik van mijn aankoop van 49 cent geen spijt, in tegendeel zelfs!






De nagellak zit in een simpel potje en heeft een niet te dik, maar ook niet te dun kwastje. Gewoon precies goed en ook nog prima recht afgesneden. Wel viel me op de dop van het kwastje niet gelijk staat met kwastje zelf, wat niet erg handig is bij het aanbrengen van de nagellak.






Milano Green is een erg mooie en bijzondere kleur. Niet een standaard kleur dat je bij elk merk in de schappen tegenkomt, dat is zeker! De kleur is metallic groen en bestaat uit minuscule glittertjes. Je zou bijna denken dat hij duo-chrome is, soms lijkt de kleur meer mosgroen, de nadere keer weer meer goud-groen! Milano Green dekt al prima na 2 laagjes. Dit is één van de mooiste nagellakkleuren die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen! Action, you go girl!


Q: Wat vind jij van Milano Green? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...