8 sep 2013

Update: Mijn Uitwisseling Naar Amerika!

Toen ik eind mei te horen kreeg dat ik toch mee mocht op uitwisseling naar Amerika (herinner je je deze blogpost nog?), leek oktober nog ontzettend ver weg... Maar nu is het aftellen begonnen: 12 oktober stap ik al op Schiphol in het vliegtuig!



Eind mei dacht ik dat ik elk moment een mailtje van mijn uitwisselingsstudent zou krijgen, maar dat viel nog vies tegen! Niet veel later hoorde ik dat ik de enige was die nog geen partner had.. Problemen in de VS, dat is alles wat ik wist... Gelukkig had ik wel contact met een Amerikaans meisje, die al gekoppeld was aan een ander meisje bij mij op school. Heel gezellig, maar toch jammer dat ik niet meteen iemand had. Just take what you get, right?

Uiteindelijk kreeg ik afgelopen donderdag dan eindelijk het verlossende emailtje! Mijn uitwisselingspartner was nog niet zeker of ze op dezelfde school zou blijven, waardoor ze misschien ook niet naar Europa zou kunnen komen! Gelukkig lijkt ze me ontzettend aardig! Ik zal iets minder dan 2 weken bij haar in huis verblijven. Ik krijg zelfs mijn enige badkamer, wow!


Ook ga ik met de andere Nederlanders (+/- 18, excl. 2 leraren) 3 dagen naar New York! Hoe vet is dat?!! Toen ik jonger was droomde ik er al van om zo'n skyline van een wereldstad in de verte te zien opdoemen! We verblijven niet in New York zelf, maar reizen er met de trein naar toe (i.v.m. veiligheid en kosten). We zullen ergens buiten de stad in een Hilton (!) hotel slapen.

Voor de rest zal ik in de Massachusetts lessen volgen, opdrachten maken (Ja, 'gymnasiasten' gaan niet op vakantie...) en ga ik gewoon mee met Jessica's dagelijkse leven! In april komen de Amerikanen voor anderhalve week terug naar Nederland en dan zal ze bij ons in huis komen! I'm so excited! 

Q: Zijn jullie wel eens op uitwisseling geweest of waar zou je graag heen willen? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...