23 sep 2013

The Autumn Tag || Tag

Of we het nu willen of niet, de herfst doet langzaam aan zijn intrede. Het is over een week zelfs alweer oktober! Nog maar drie weken tot ... Amerika! Dit jaar zie ik dan ook niet zo op tegen het komende seizoen met vallende blaadjes en regenbuien!




Wat is je ... voor de herfst?

Allergrootste favoriet?
De herfst heeft zo z'n nadelen, maar ook z'n voordelen! De bladeren aan de bomen worden natuurlijk weer erg mooi en vroeger vond ik het geweldig om een 'bladerfeest' met mijn vriendjes en vriendinnetjes te houden. Mijn ouders en ik gooiden alle bladeren uit de tuin op een grote hoop en daar konden we dan allemaal in springen en vallen. Wat vond ik dat toch leuk!


Favoriete drankje?
Ik heb geen specifiek drankje dat ik alleen in de herfst drink, maar thee drink ik in de herfst met meer plezier dan in de zomer. Elke ochtend voordat ik naar school ga, bij het ontbijt lekker wakker worden met een kopje thee. Heerlijk! 

Favoriete kaars(engeur)?
Ik moet toegeven dat ik niet zo'n geurkaarsen fan ben, maar sinds een tijdje steek ik wel graag mijn vanille (Dank je wel, Vera!) kaarsen aan in mijn kamer. De geur is lekker zoet en warm. Perfect voor het najaar!


Beste lipstick?
Ik vind van die donkere berry lipstick kleuren erg mooi bij anderen staan. Zelf vind ik dat wat te gewaagd. Geef mij maar een mooie gekleurde lippenbalsem. Of mijn nieuwe Natural Beauty Longlasting Lipstick van Essence (review) dan. Dat moet ik wel toegeven...

Favoriete moisturiser?
Ik heb een gemengde huid en in de herfst/ winter worden bepaalde gedeelten van mijn huid best wel droog. Om deze plekken goed te verzorgen gebruik ik het liefst mijn Purecamille crème van Yves Rocher (review).


Favoriete kleuren voor de ogen?
Ik gebruik meestal alleen wat mascara op mijn ogen. Om ze toch net wat meer kleur te geven, gebruik ik naar school wel eens een gekleurd oogpotlood. Mooie kleuren voor de herfst zijn de Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadow in 02 Powerful Purple en 05 Cute Copper. Voor oogschaduw blijf ik bij mijn standaard nude- en bronzy kleuren. 

Favoriete muziek?
Ik heb nooit echt een liedje dat ik in een bepaald seizoen helemaal geweldig vind... Ik luister gewoon wat er op dit moment veel op de radio is. Favorieten zijn toch wel Roar van Katy Perry en de nieuwe liedjes (Wrecking Ball en We can't stop) van Miley Cyrus, ook al zijn de videoclips nogal too-much.


Favoriete outfit?
Ik draag graag lekker comfortabele skinny jeans met een (oversized) trui of vest. Mijn All Stars of bruine laarsjes eronder en ik ben helemaal klaar voor de herfst!



Nieuwe aankoop die je op het oog hebt voor de herfst?
Vandaag bladerde ik de H&M folder door en toen zag ik een ontzettend leuk vest met een soort aztec print. Het vest komt uit de Divided lijn en er zijn drie verschillende kleuren: zwart-wit, blauw-roze en peachy-oranje. 

Favoriete plek om te zijn?
In de herfst en winter heb ik er best wel last van: uit bed komen als het nog pikkedonker is buiten. Ik moet m'n wekker echt iets van 3 keer over laten gaan voordat ik me mijn bed uit kan stappen. Moet je na gaan dat ik straks in Amerika al om 7 uur de deur uit moet... Mijn bed is dus duidelijk mijn favoriete plek om te zijn, haha!

Q: Wat vind jij het leukst aan de herfst? Liefs' Iris

Bronnen foto's: Weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...