1 sep 2013

Swatch: NYC Party Time Blue + Blue Skycraper

Als iemand mij vraagt wat mijn favoriete kleur is, weet ik nooit een antwoord te geven. Wat is nou mijn favoriete kleur, vraag ik me dan af.. Roze was vroeger mijn go-to kleur: mijn kamer bestond voornamelijk uit roze kleuren (en stond vol met Barbie's), maar ook voor blauw had ik een lichte voorkeur. Zo koos ik toen ik wat ouder was zelfs blauw gips, in plaats van roze! Dat was me nog eens een verandering! Maar als het om nagellak gaat, weet ik het antwoord wél snel: blauw!






Laats liep ik de Kruidvat even binnen en tadaa daar stond opeens een extra (tijdelijk?) display met nagellak van NYC! Ik had al twee lakken van NYC in mijn bezit: Lavender Cupcake, een prachtige pastel lavendelkleur, en Wild With Passion, een wat donkerdere paarse bessenkleur. Deze nagellakken dekken ontzettend goed en blijven ook nog eens super lang zitten, maar helaas heeft NYC niet erg spannende kleuren in haar collectie. Alleen vrij basic kleuren die al in mijn nagellak collectie te vinden zijn. Maar laatst zag ik wel twee erg mooie lakken: Party Time Blue en Blue Skycraper!

 Op de foto's draag ik 2 lagen nagellak. 




Eerder had ik al een dumper met dit blauwe glitternagellakje Flurry van L.A. Colors, die niet bepaald een goede dekking heeft. Wel is hij prachtig, maar ik was nog steeds opzoek naar een mooie blauwe glitterlak die wél goed dekt. 

Blue Skycraper is een leuke glitterlak met grote blauwe glitters en miniscule zwarte, rode en zilveren glitters. De basis is toch helaas wat transparant: je hebt 3/4 lagen nodig om de nagellak volledig te laten dekken. Maar dan heb je wel wat!

Op de foto's draag ik 1 (!) laagje nagellak.





Blue Skycraper is een semi-matte donker blauw. Hij is real-life (helaas) wat minder intens en donkerder dan hij op de foto's lijkt. De foto's heb ik buiten genomen, zodat de kleuren wat beter klopten met de werkelijkheid, maar dit klopt dus toch niet helemaal. Ook lakt de nagellak wat strerig, helaas pindakaas.. Maar wat een pigmentatie! Na één laagje was de lak al helemaal dekkend!

Mijn nagels zijn wat brozer dan normaal (ik heb veel gezwommen op vakantie) en daarom bleef de nagellak ook iets minder lang dan normaal zitten. Ik kan me wel herinneren dat de andere lakken van NYC langer dan een hele week geen beschadigingen hadden. Nu bleef de nagellak zo'n 5 dagen mooi. 

Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij beide lakken. Party Time Blue is geweldig mooi, maar dekt pas goed na 3 à 4 lagen. Blue Skycraper dekt als een malle, maar lakt helaas toch wat streperig (wat wel wat minder wordt met 2 lagen), maar dat zie je alleen van erg dichtbij.

De Quick Dry nagellak (o.a. Blue Skycraper en Wild With Passion) kost EUR 2,29 en de Expert Last nagellak (o.a. Party Time Blue en Lavender Cupcake) kost EUR 2,99 bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...