28 sep 2013

Swatch: Here's My Number (Sparkle And Sand) + Essence Only Purple Matters

Al tijden probeer ik geen nieuwe nagellak meer te kopen, maar tot nu toe is het nog niet meer dan een maand gelukt.. Elke keer kom ik weer nieuwe mooie kleuren tegen! Dit keer zag ik in de folder van Kruidvat de aankondiging van het Nagellak Festival staan en niet veel later vond ik mezelf in een tussenuur voor het Essence schap... oeps!




Essence nagellak, dat was lang geleden! Misschien wel meer dan één jaar? De kwaliteit van de oude serie was simpel weg gewoon niet goed. En daarna zag ik bij de vernieuwde nagellak in februari niet echt spectaculaire kleuren tussen zitten. Maar nu heeft Essence wel goed haar best gedaan! Er zijn 3 nieuwe Liquid Sand van O.P.I. dupes, een nieuwe Special Effect Topper en 'gewone' kleuren !

Essence Special Effect Topper Only Purple Matters €1,89
Essence Sparkle and Sand  Here's My Number €1,69

Op de foto's draag ik 2 lagen van Here's My Number.







Wauw! Ik heb al veel nagellak in mijn leven gezien, maar deze is toch wel één van de mooieren! Here's My Number is door zijn donker grijze kleur ontzettend stoer en helemaal perfect voor de herfst en winter. En dan die glitters in alle kleuren van de regenboog... pretty! De nagellak dekt al in één laag, maar met een tweede laag is de kleur nog mooier en intenser. 






Only Purple Matters is als top coat, maar ook op zichzelf te gebruiken. De nagellak heeft een transparante basis, maar zit bomvol met glitters. Grove roze glitters en wat fijnere paarse glitters. Op de foto's draag ik 2 lagen Only Purple Matters en eronder draag ik 2 lagen van een metallic paars uit dit Primark nagellak setje. Als nagellak op zich zelf heb je ongeveer 2/3 lagen nodig om het volledig dekkend te krijgen. Erg goede kwaliteit dus! Normaal ben ik niet zo van de paarse nagellak, maar dit is toch wel echt een grote uitzondering!

Q: Welke nagellak vind jij mooier: Here's My Number of Only Purple Matters? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...