18 sep 2013

Review: Essence Longlasting Lipsticks 03 Dare To Wear & 07 Natural Beauty

Lipstick, lipstick, lipstick: Nee, nee, nee! Ik ben geen lipstick meisje, maar een (gekleurde) lippenbalsem meisje! Ik vind het gewoon onhandig: je moet het goed in de gaten houden of je je lipstick moet bijwerken, of het op je tanden zit en dat het gewoon vaak té opvallend is voor mijn doen. Ik had er in totaal maar 2 (oei!) en waagde toch eens de gok met twee nieuwe lipsticks van Essence...






Essence had al een serie met lipsticks in haar assortiment, maar deze interesseerden mij nooit echt. Ik had er nog nooit iets (goeds) over gehoord en de verpakking, tja.. het zag er maar wat kinderachtig en goedkoop uit. Voor hetzelfde geld heb je dan bijna een lipstick van Catrice waarvan je wel zeker weet dat hij goed is, toch? Maar sinds begin september heeft Essence de nieuwe Longlasting Lipsticks in haar schappen liggen met 10 mooie verschillende kleuren, o.a. nude, rood en roze. Ik kocht een mooie 'my lips but better' kleur en een knallende rood.



Wat Essence over de Longlasting Lipsticks belooft:

'De lipsticks van Essence geven de lippen intense kleur die urenlang blijft zitten, zonder ze uit te drogen. De lichte, crèmige formule voelt prettig aan en kleurt de lippen in tien onweerstaanbare tinten. Of je nu zoekt naar dieprood of gaat voor een subtiele nude-tint, er is altijd wel een passende lipstick. Met het Essence logo op de lipstick zelf en een matte, zwarte huls die een kleuraccent heeft in de kleur van de lipstick, is de verpakking een echte eye-catcher! Verkrijgbaar 10 kleuren.'



Persoonlijk vind ik de verpakking erg mooi: een ronde, mat zwarte huls met een handige en vrolijke gekleurde ring. Het is dat je het weet dat de lipsticks slecht 2 euro kosten, want als je me had gezegd dat ze  meer kosten, had ik je ook geloofd! De lipsticks bevat 3,8 g product en in de stick zelf staat, net als bij Catrice, het logo. 

03 Dare To Wear - 07 Natural Beauty


Mijn lippen zonder lipstick. 


03 Dare To Wear 

Dare To Wear is een koele rode kleur. Op de foto's lijkt hij zelfs wat donkerroze, wat in realiteit toch wat minder is. Ik weet niet óf ik het mooi vind, óf dat ik me er een clown mee voel... Wat denken jullie? Ook is in de collectie een warme rode kleur te vinden: All You Need Is Red. Deze zou zeker mooi staan bij meiden met een warmere gele ondertoon!


07 Natural Beauty

Natural Beauty is een prachtige oudroze, ook wel nude te noemen, kleur. Een echte 'my lips but better' kleur zoals ik al eerder zei. De kleur ligt dus erg dicht bij mijn eigen lipkleur en is ook zeker niet opvallend. Ik vind hem gewoon erg mooi en een echte natural beauty! 



De lipsticks hebben een goede pigmentatie en drogen je lippen gelukkig ook niet uit! De lipsticks glanzen mooi en zijn vrij zacht, waardoor ze helaas niet ontzettend lang blijven zitten. Wat Essence eigenlijk wel belooft, dumper? Agh, ik vergeef het je wel, hoor, Essence! Want dat is dan ook het enige minpunt, voor de rest zou ik geen slechte dingen kunnen bedenken. Zeker voor het geld dat je neertelt. Want wat is nou €2,39 voor een lipstick? Ik ga misschien toch nog maar wat meer kleuren aanschaffen.. Jullie ook? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...