16 sep 2013

Mini Shopblog: Nieuwe Essence Producten September '13

Ik gaf de afgelopen tijd om eerlijk te zijn bijna geen cent meer uit (behalve mijn cadeaubonnen voor mijn verjaardag aan 2 Essie nagellakken en Maybelline Fit Me Foundation dan..). Tot ik de nieuwe Essence producten zag! Ik wachtte de reviews af en daarna was het: op naar de Kruidvat!




03 Dare To Wear - 07 Natural Beauty 

Ik ben geen groot lipstick fan en had er in totaal 2, oeps! Ik hoorde veel goeds over de nieuwe Longlasting Lipsticks van Essence ik dacht, ach waarom niet? Laat ik ze dan maar eens proberen voor die 2,39! 2 lipsticks meer kan toch geen kwaad? Ik koos voor 07 Natural Beauty en 03 Dare To Wear. Een fel rode lipstick met een blauwe ondertoon en een zacht roze 'my lips, but better' kleur. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik mezelf een clown voel met de rode lipstick, of dat ik het mooi vind staan, haha!

  
05 Cute Copper
02 Powerful Purple  

Ik gebruik mijn Etos oogpotloden uit de afgelopen zomercollectie (review) ontzettend graag, maar aangezien de herfst steeds dichter bij komt, leek het me leuk om wat nieuwe kleuren aan te schaffen! Ik kocht de Stays No Matter What Eyepencils & Shadows in 2 kleuren: 05 Cute Copper en 02 Powerful Purple. Op het eerste gezicht zijn ze erg fijn: goede pigmentatie (Powerful Purple wat minder dan Cute Copper) en ze blijven echt muurvast zitten. En dat voor slechts €2,59.


165 Here's My Number - 17 Only Purple Matters

Het is ontzettend lang geleden sinds ik mijn laatste Essence nagellak kocht, misschien wel één jaar? Ik had dus nog geen enkele nagellak uit de vernieuwde lijn, gewoon omdat de kleuren me niet zo aanspraken. Maar... Essence heeft haar best gedaan: er zijn een aantal mooie kleuren bijgekomen, waarvan ik de Nail Art Special Effect Topper 17 Only Purple Matters en Colour & Go Sparkle Sand Effect 165 Here's My Number uitkoos. Only Purple Matters is een prachtige paarse (en roze!) glitternagellak en Here's My Number is één van dupes van de Liquid Sand serie van O.P.I.! 

Q: Naar welk(e) product(en) ben jij het meest benieuwd? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...