21 aug 2013

Swatch: O.P.I. Magazine Cover Mouse Liquid Sand (Couture De Minnie)

Minnie Mouse heb ik altijd het schattigste Disney figuurtje gevonden. Dat O.P.I. een Minnie Mouse collectie uitbracht, was me dan ook niet ontgaan. Ik was maar aan 't wikken en wegen: zal ik het wel doen, zal ik het niet doen? Uiteindelijk kreeg ik de mini Minnie's voor mijn verjaardag! 






De Couture De Minnie collectie bevat 5 verschillende kleuren nagellak: een chique donkerrood, een fuchsia, een kauwgom roze, een klassieke rood (Liquid Sand), maar ook een confetti lak. Deze laatste is (helaas, pindakaas!) alleen los te koop. Een losse nagellak heeft 15 ml inhoud en kost € 14,25. De mini’s hebben een inhoud van 3,75 ml en kosten per set van vier €18,95. 



Hoe O.P.I de kleuren beschrijft:

A Definite Moust-Have: Deze fanatische fuchsia staat bovenaan mijn nog-te-shoppen lijstje.
Chic From Ears To Tail: Deze pop van kauwgom roze is helemaal geweldig!
Magazine Cover Mouse (Liquid Sand): Deze (kranten)kop makende aardbei heeft een glinsterende textuur. 
Innie Minnie Mightie Bow: Vang deze donkerrood bij de teen!

Op de foto's draag ik twee lagen nagellak.






Wauw, dit noem ik nou nog eens een nagellak! De klassieke rode kleur (die een beetje naar fuchsia neigt) met een liquid sand, het is misschien wel dé mooiste combinatie! En de roze en gouden glitters maken de nagellak nóg mooier! De lak heeft wel wat weg van de kleur Jinx uit de eerdere Bond Girls collectie van O.P.I. Deze nagellak is zeker weten zijn geld waard!

De Couture de Minnie Collectie is te koop bij Dogulas tot eind augustus

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...