9 aug 2013

Swatch: L.A. Colors Flurry

Toen ik de winkel BeautyBase in Londen binnenstapte, wist ik niet waar ik moest kijken. Er waren talloze duurdere parfums voor een lagere prijs, maar vooral véél make-up'jes en nagellak van het merk L.A. Colors. Rijen vol met allerlei tinten van verschillende kleuren. Daartussen vond ik dit prachtige lichtblauwe glitternagellakje, genaamd Flurry.


Dol enthousiast swatchte ik Flurry op een papiertje in Londen en tot mijn schrik zag ik, dat de nagellak eigenlijk niet zo mooi was als ik me had voorgesteld! De blauwe kleur in het potje kwam helemaal niet zo mooi over en was vrij transparant!


Flurry direct in zonlicht

De verpakking vind ik in ieder geval wel leuk: het potje heeft wat weg van O.P.I.! En het is ook al heel wat dat zo'n goedkoop nagellakje een naam heeft..Ook is de nagellak cruelty vrij!


Flurry binnen 


Flurry direct in zonlicht

Swatch op witte kunstnagel

Flurry heeft een ontzettend lichte en transparante lichtblauwe basis. De nagellak bevat ook wat kleinere roze, paarse en lichtblauwe glitters, maar ook minuscule holografische glitters. 

Ook al had ik gehoopt dat Flurry zo mooi was als in het potje, ben ik er nog steeds zeker blij mee. Kijk toch wat een mooie combinatie het is met een blauwe nagellak! Op de foto's hierboven gebruikte ik 18 Sky van B. Pretty en Ridley Road van Barry M (uitgebreidere swatch). Flurry is een erg mooie en minder aanwezige glitter top coat!

L.A. Colors Flurry is te koop bij BeautyBase in Engeland voor ₤1,- (€1,17) en o.a. ook online.

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...