15 aug 2013

Review: Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen

Persoonlijk vind ik dat een ooglook met oogschaduw totaal niet af zonder een eyeliner. Mijn eyeliner was zo'n beetje aan zijn eind van zijn Latijn en ik had dus een nieuwe nodig. Maar welke? Ik ging voor de eyeliner pen van Essence, omdat ik een goede ervaring had met de Stays No Matter What Waterproof mascara uit dezelfde serie (review) en ik er ook nog eens veel lovende verhalen over hoorde!






Wat Essence over de Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen belooft:
'Extreem lange houdbaarheid! Deze eyeliner pen blijft 24 uur zitten, zelfs na een poolparty! Met een vilten punt waarmee je de diepzwarte textuur perfect langs de wimperrand aanbrengt. Blijft lang zitten, no matter what! '




De verpakking van de eyeliner is zwart en heeft lichte groene accenten. De verpakking is lang en dun: een fijne vorm om vast te houden. Ik vind de verpakking wel wat hebben: net iets specialer en vrolijker dan simpel zwart-wit!




De punt is spits en flexibel. Het zetten van een eyeliner wordt een 'makkie': ik heb nog nooit in zo'n korte tijd een perfecte eyeliner kunnen zetten! En je kunt (als je wilt) een ontzettend dun lijntje zetten! Even dun als je werkt met een dun kwastje! Ook een wing kan je veel gemakkelijk zetten met deze eyeliner pen.



Nadat ik de eyeliner van Essence vergeleken had met mijn andere eyeliners bleek, dat hij helaas niet pikzwart is. Eerder donkergrijs. De eyeliner is wel goed op te bouwen in kleur, zodat hij wel intens zwart wordt. Wel heb ik gemerkt dat de kleur na één maand al een stuk minder gepigmenteerd is geworden. (de swatches hierboven zijn van één maand geleden).


Ooglook met Catrice Made To Stay Longlasting Eyeshadow #040 Lord Of The Blings +  dunne eyeliner

Ooglook met MUA Undress Me Too (review+ winged eyeliner




De eyeliner blijft erg lang op zijn plek zonder te vlekken. Ik heb hem geen 24 uur getest op mijn ogen, maar op mijn handen hield hij het wel zo lang vol. De eyeliner is gewoon geen kant op te krijgen, behalve als er water aan te pas komt! Waterproof is de eyeliner helaas niet! 

Al met al ben ik zeker tevreden over de eyeliner! Hij werkt helemaal prima en blijft heel wat uren op zijn plek. De kleur mag dan wel niet zo intens zwart zijn, maar op je ogen valt dat echt niet zo op. De eyeliner is dan wel niet waterproof, wat echter wel beloofd wordt, maar het is maar net waarnaar je op zoek bent! Liefs' Iris

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...