7 aug 2013

Leuke Amerikaanse (+ 2 Canadese) Beauty YouTubers!

Ik ben van plan om er maar een korte serie van te gaan maken: mijn favoriete YouYubers. Een tijdje terug vertelde ik jullie al over leuke Britse YouTubers en vandaag dus over leuke Amerikaanse (en 2 Canadese) Beauty Guru's op YouTube! I Hope you like it ;) 



Op de een of andere manier ben ik het de afgelopen paar maanden steeds leuker gaan vinden om Engelstalige video's te kijken. Misschien komt het wel omdat ik in oktober op uitwisseling naar Amerika ga? ;)


Tati van GlamLifeGuru is altijd vrolijk en je wordt helemaal rustig als je naar haar kijkt! Een echte beautyguru, in de buurt van Hollywood!



Ingrid van Missglamorazzi is een van de liefste YouYubers die ik ken! Ze komt zo aardig over en heeft zo veel persoonlijkheid in haar video's!


MichellePhan weet elke keer weer indruk op me te maken. Misschien ken je haar wel als 'de make-up miljonair'. Inderdaad ze is rijk, maar ze verdient het ook ontzettend! Ze komt zo wijs over in haar video's... Het is moeilijk te beschrijven, kijk zelf maar!


Liz van Iheatmakeup92 volg ik nog niet zo erg lang, maar wat is zij goed met make-up! Knallende ooglooks kan ze als de beste!


Bethany van MacBarbie07 ken je misschien ook wel, ze is namelijk ook nogal bekend! Ze is zo gezellig om naar te luisteren en ze bewerkt haar video's ook erg leuk!


Lindsey is een YouYuber waarvan ik sta te popelen om een nieuwe video te kijken en dan met name haar vlogs! Ze is namelijk net verhuisd naar LA voor school, wat heel leuk is om te beleven!


Alli maakt ook ontzettend duidelijke video's en doet haar make-up altijd mooi! Net als die velen anderen..




Misschien hadden jullie het al gehoord, maar Talia van TaliaJoy is op 16 juli overleden..Ze was een inspiratie voor velen en ik wil haar graag even met jullie delen.


Jullie hebben me al te vaak over Cutepolish horen vertellen, maar neem serieus eens een kijkje! Het is je 2/3 minuten per week zeker waard!


Als laatste dan de Canadese beautyguru Rachel. Ze is opnieuw  één van de velen die leuke video's maakt! Ook maakt ze elke week een video op haar persoonlijke kanaal over haar zwangerschap!

Ik kijk nog wel een aantal andere Amerikaanse YouTubers, maar deze vond ik niet de moeite waard om jullie vertellen! Liefs' Iris

Q:Wie is jouw favoriete Amerikaanse/ Canadese YouTuber?

1 opmerking:

  1. Leuke blog heb je!

    Ik volg je nu via bloglovin, ik zou het leuk vinden als je mij ook terug volgt.

    Liefs, Tessa
    Tessa4Beauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...