5 jun 2013

Review: Maybelline The One By One Volum' Express Mascara (waterproof)

De Maybelline volume mascara's zijn misschien wel dé bekendste drogisterij mascara's. Een aantal maanden geleden vertelden wij alle drie al over onze favoriete mascara's, en je raadt het al: het waren 3 Maybelline mascara's! Zo had ik The Colossal Volum' Express, Mendy The Falsies en Isabelle The One By One. In Londen stond ik bij Superdrug bij het schap van Maybelline en zag ik tot mijn verbazing de prijs..zo'n 10 euro (i.p.v. 15 in Nederland!). En ik nam  hem maar al te graag een mee, die One By One!





De verpakking past natuurlijk helemaal bij de Volum' Express lijn van Maybelline. Ik vind de mascara's altijd wel wat hebben met de felle kleuren, gewoon lekker vrolijk! The One By One zelf heeft een mooi koraalrood flesje met licht blauwe details. 




Wat Maybelline belooft:
'Het exclusieve 'Lash Catcher' borsteltje grijpt, omhult en egaliseert elke wimper voor groot en geraffineerd volume van wimperaanzet tot wimperuiteinde. Oftalmologisch  getest. Geschikt voor gevoelige ogen en dragers van contactlenzen.  Groot volume, wimper voor wimper, geen klontjes. Met vitamine C. Erg zwart.'




Het borsteltje is vrij apart. Ook al wist ik hoe hij er uit zou zien, verbaasde ik me er de eerste keer toch over. Het kunststof borsteltje is ovaal van vorm en bestaat uit veel korte stekeltjes die dicht op elkaar staan. Het borsteltje bevat best wel wat vloeistof, dus je moet uitkijken voor klontjes!


Geen mascara
Met mascara
Wauw, zie je het resultaat? Wat een volume! Zoals de naam al zegt, het borsteltje pakt elk wimpertje en maakt deze mooi zwart. Hij maakt je wimpers niet langer, zoals op de foto's wel lijkt (ik heb gewoon deels blonde wimpers). De mascara geeft mooi volume, zonder dat de wimpers aan elkaar gaan plakken. 



FOTD: Natural Blue gisteren!
Gedurende de dag slijt de mascara lichtjes: 's avonds zijn de puntjes iets minder natuurlijk en wat bot. De mascara is vrijwel helemaal waterproof, maar wat minder op de onderste wimpers. The One By One is zeker een van mijn favoriete mascara's ooit, want wauw wat een mooi resultaat! geeft 'ie! Liefs' Iris

Q: Wat is jullie favoriete mascara? 

De Volum' Express lijn van Maybelline is te koop bij verschillende drogisterijen voor 15 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...