24 jun 2013

Review: Essence Sun Club Allover Shimmer For Eyes, Face & Body Miami Heat

Bronzer is hét perfect make-up product voor de zomer. Ik wist nog niet zeker of een shimmery bronzer een geslaagd idee vond. Daarom besloot de gok eerst maar te wagen op een mooie, maar goedkope variant: de Essence Sun Club bronzer! Ik was lekker eigenwijs en koos de bronzer voor brunettes, ook al ben ik een blondine!







Deze bronzer maakt deel uit van de Sun Club productenlijn van Essence, waarvan Mendy en ik ook een fijn oogschaduw palette hebben: Long Beach. De bronzer is verkrijgbaar in 2 kleuren: Ibiza Sun (blondines) en Miami Heat (brunettes), waar in real life niet enorm veel verschil tussen is qua kleur. De bronzer is te koop bij grotere Kruivat filialen voor €3,49.





De bronzer heeft een simpel vierkante, transparante verpakking, met daarop zilveren letters. Zelf had ik hem liever niet in deze transparante verpakking gezien, omdat je er al snel veel krassen en vinger afdrukken opziet verschijnen... Achterop vind je informatie en ingrediënten en dansende meisjes op de achtergrond!





De kleuren samen.
Zoals je hierboven hebt kunnen zien, zijn al de kleuren goed gepigmenteerd. Bijna te goed, zou je kunnen zeggen. Het is erg belangrijk om een wat luchtigere kwast te gebruiken, bijvoorbeeld een stippling- of waaierkwast, zodat je er niet als een mislukte barbie uitkomt! 





Sinds het mooie weer van afgelopen week heb ik de bronzer veel gebruikt, om de illusie te geven, dat ik nét wat bruiner ben. De bronzer geeft een heel mooi, maar subtiel (met luchtige kwast dan ;) ) resultaat. Ik ben helemaal fan, misschien nog wel het meest door die lekkere vanille geur die de bronzer heeft! 



Ben je op zoek naar een mooie budget bronzer? Dan is dit zeker weten een aanrader! 

Q: Wat is jullie favoriete make-up product voor de zomer? Liefs' Iris

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...