2 jun 2013

Gekleurde Mascara: Yay Or Nay?

Gekleurde mascara. Vroeger, toen onze moeder jonger waren, was gekleurde mascara helemaal hip. En zoals je weet, komt alles weer een keer in de mode, net zoals de welbekende pilotenbrillen! En nu, langzaamaan, zien we gekleurde mascara's weer terugkomen! Kijk je mee voor wat inspiratie?







Dit vind ik persoonlijk wel een van de mooiste looks met gekleurde mascara's die ik heb gezien! De paarse oogschaduw en de blauwe mascara samen bij haar grijzige ogen..wauw..



Het valt bijna niet op dat Rihanna gekleurde wimpers heeft, maar het geeft toch wel een mooi resultaat! 
O.A. Estée Lauder heeft  verschillende kleuren mascara's in haar assortiment, wel met een prijs kaartje: zo'n  €25,-.


Zelf vind ik de paarse en blauwe kleuren het mooist om te gebruiken!


Die blauwe oogschaduw en dan de roze mascara, ontzettend cool!


Geel, het klinkt leuk en aardig.. Maar eigenlijk vind ik het er niet uit zien, jullie?


Met deze look kan je makkelijk over straat, toch?


Groene oogschaduw en groene mascara, zo valt het bijna niet op! Het groen past wel erg goed bij haar oogkleur! 



 De paarse/ blauwe kleur staat haar echt erg mooi!


Paars 'complimenteert' blauwe ogen super, dat kan je hierboven echt zien!


Natuurlijk heb ik ook zelf gekleurde mascara (subtiel) uitgeprobeerd. Mijn moeder had nog een oude kobalt blauwe mascara liggen, en wonderbaarlijk genoeg was hij nog goed na al die jaren ook! 


Wat ik heb gedaan: ik heb eerst een gewoon zwarte mascara gebruikt (One By One van Maybelline) en daarna bracht ik op de puntjes van mijn wimpers de blauwe mascara aan. Een fijn subtiel resultaat, en ik moet zeggen dat het er best grappig uit ziet! 

Nog wat tips:


Beautygloss - look met gekleurde mascara

Gekleurde mascara's zijn gevaarlijk. Erg gevaarlijk. Paarse en marine blauwe kleuren zijn wat onopvallender, en best grappig om te dragen voor overdag. Fellere kleuren, zoals mijn kobalt blauw, kan je het best alleen op de puntjes van je wimpers gebruiken. Maar herinner, niets moet, maar mag! Ik ben erg benieuwd wat jullie van gekleurde mascara vinden, yay or nay? Liefs' Iris

2 opmerkingen:

  1. Ik deed gisteren ook zo'n post haha.. ik vind het wel mooi! Maar dan met paars ofzo.. niet te opvallend!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je goed, zo op de puntjes van je wimpers.!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...