19 mei 2013

Swatches: Barry M Textured Nail Effect

Nagels als een asfaltweg, of een zand-achtige finish, dat is waar O.P.I. mee startte. Een tijdje later kwam Barry M met een goedkopere versie van de Liquid Sand lakjes van O.P.I.: de Textured Nail Effect! Na de Crackle en Caviar trend voor de nagels, is het nu de beurt aan de zand-effect om je nagels wat extra aandacht te laten krijgen!






Barry M heeft 4 verschillende pastelkleuren in haar assortiment met het Textured Nail Effect. Zelf kocht ik 2 van de nagellakken in Londen bij Superdrug voor £3,99, maar Barry M is ook te koop in verschillende Nederlandse webshops, zoals Alicejo.com,Enchantra.com en Themakeupspot.nl



Op de foto's draag ik 2 lagen nagellak.




Kingsland Road is een zachte en onopvallende roze kleur. Normaal gesproken draag ik zulke lieve roze kleurtjes niet op mijn nagels, maar met dit effect maak ik maar al te graag een uitzondering. Dit nagellakje dekt erg goed, zeker voor zo'n lichte kleur. Absolutely lovely!




Ridley Road is een felle mint groene kleur. Ontzettend mooi voor de lente en mint kleurtjes zijn ook nog eens helemaal in! De kleur is in werkelijkheid een stuk feller dan op de foto, ik kreeg de knallende kleur helaas niet goed vastgelegd! 

De Textured Nail Effect zijn super tof en ik zal ze zeker vaker gaan gebruiken. De nagellak droogt semi-mat op en blijft zeker meer dan 5 dagen op je nagels zitten. De nagellak kan helaas wel wat 'vies' worden: de lak krijgt op sommige plekken een gelige waas. Met een top coat zal de Textured Nail Effect het nog langer op je nagels overleven, maar de textuur wordt toch nét iets minder duidelijk. 

Q: Wat vinden jullie van deze Textured Nail Effect? 

Liefs' Iris

2 opmerkingen:

  1. super mooie kleurtjes, ik vind het effect ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleurtjes enorm schoon, maar de textuur spreekt me niet zo aan!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...