24 mei 2013

Swatch: Ruby Glitter Barry M

Glitterlakken. Ik heb er, net als vele anderen, een haat-liefde verhouding mee. Natuurlijk zijn ze ontzettend mooi en laten ze je nagels helemaal stralen, maar het zijn helaas ook de vervelendste dingen om van je nagels te krijgen! En in Londen kocht ik, naast de Textured Nail Effect, Ruby Glitter van Barry M  om aan mijn maar kleine collectie glitterlakken toe te voegen!



 

Barry M staat wel zo'n beetje bekend om haar mooie glitterlakken, die je hier in Nederland (voor dezelfde prijs) niet makkelijk kan vinden. Barry M heeft 17 fantastische verschillende glitter nagellakken in haar assortiment, van zilver tot groen en goud tot paars!



De roze kleur die ik op de foto's draag als basis nagelllak is Meet Me At Coral Island van Catrice. Klik hier voor een uitgebreidere swatch. Ruby Glitter is een lak vol met verschillende glitters. Vaak zie je helaas bij wat goedkopere nagellak met grotere glitters, dat er maar weinig glitters op je nagels komen. Gelukkig is dit bij dit lakje niet zo! 


1 laagje Ruby Glitter
2 laagjes Ruby Glitter
De glitter nagellak is een coole combinatie van grote zwarte en roze glitters en minuscule zwarte glitters, die me doet denken aan ontzettend kleine beestjes (Iew?) met een transparante basis. Zwarte glitters zie je niet erg vaak, dus deze combinatie is erg leuk bedacht door Barry M! De nagellak van Barry M droogt niet erg snel, maar ook niet zo langzaam. Gewoon prima.

Ruby Glitter is zeker mijn nieuwe favoriete glitter lak. Ook al ben ik normaal niet zo van de glitters, voor deze nagellak moet ik zeker een uitzondering maken! Helaas dekt deze lak niet geheel, dus je hebt altijd een basis kleur nodig, donker grijs zou bijvoorbeeld ook een cool effect geven!

Q: Wat is jullie favoriete glitter nagellak? Liefs' Iris

Bij Superdrug kosten de glitter nagelllakken £2,99. Barry M is ook te koop  in verschillende Nederlandse webshops,

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...