11 mei 2013

Swatch: Rimmel #843 Midnight Skinny Dip

Een duik in de nacht nemen we vandaag met Rimmel! Onwijs enthousiast door een mascara van Rimmel, besloot ik eens te profiteren van de 1+1 gratis actie bij Kruidvat. Ik kocht mijn eerste Rimmel nagellak ooit: een  mooie donker blauwe kleur! Ik verklap alvast, I 've fallen in love <3!



Ik vind dit soort blauwe kleuren altijd helemaal het einde. Ik draag ze eigenlijk veel te weinig naar mijn zin, aan mijn mooiste nagellak kom ik soms gewoon het minst. Ik wil namelijk alles gebruiken! Mijn vorige donker blauwe lak van MNY is zover op, dat het kwastje niet eens meer bij de nagellak zelf komt!


Het kwastje van de nagellak is prima: niet te breed, niet te dun. Wel had ik het idee dat het kwastje niet enorm veel nagellak opnam, waardoor je het kwastje vaker in het nagellakpotje terug moet brengen. De substantie van de lak is fijn om mee te werken.

De nagellak dekt al bijna na 1 laagje: hier en daar bespeurde ik wat doorschijnende tips. Op de foto's draag ik 2 lagen, waarbij de nagellak volledig dekt.De nagellak droogt niet in 60 seconds, maar droogt zeker wel snel. Sneller dan Catrice, dat durf ik wel te zeggen. 





De week dat ik Midnight Skinny Dip droeg, ging ik een mid-weekje weg naar Londen. Vandaar dat ik deze nail-art creatie maakte:





Dit nagellakje van Rimmel overleefde het meer dan 7/8 dagen op mijn nagels. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn nagels de afgelopen tijd (nagelharder! hihi!) vrij sterk zijn en dat bijna alle nagellak (Catrice, NYC..) het makkelijk meer dan 5 dagen volhoudt, zonder te chippen.

Ik ben erg blij met deze eerste nagellak van Rimmel. In de toekomst zal ik vast nog meer van hun nagellak gaan uitproberen. Goede dekking, snel drogend: alles wat een goede nagellak hoort te zijn! Liefs' Iris

Q: Hebben jullie wel eens nagellak van Rimmel uitgeprobeerd? Wat vonden jullie ervan? 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...