18 mei 2013

Review: Sleek Oh So Special Palette

Sleek, Sleek, Sleek, waarom heb je altijd van die mooie oogschaduw en blush? En ben je in hemelsnaam niet gemakkelijk in Nederland te koop? Dat is zeker iets wat ik me al een paar maanden afvroeg. Ik wilde al bijna online gaan winkelen, tot...ik hoorde dat ik naar Londen ging! En je begrijpt dat ik wel goed ingeslagen heb met al die mooie make-up van Sleek en talloze andere merken in Engeland! En zo kocht ik dus ook het speciale Oh So Special..




In Londen kocht ik het Oh So Special palette voor £7,99, wat omgerekend zo'n €9,50 is. In Nederlandse webshops kan je hem zelfs nog goedkoper vinden!



Het Sleek oogschaduw palette komt zoals altijd in een mooi doosje, wat me een ontzettend luxe gevoel geeft.  Achterop vind je de ingrediënten. Het palette zelf is mooi mat zwart met het Sleek logo, nog meer luxe gevoel, krijg ik daarvan!






Het palette bevat 12 verschillende minerale oogschaduws, een grote spiegel en een sponsapplicator. De oogschaduws zijn totaal verschillend: lichte naturelle kleuren voor overdag en erg donkere kleuren voor een wat zwaardere look. Er zijn 7 matte kleuren, en 5 shimmery kleuren in het palette te vinden. Je kan er dus echt alle kanten mee op!



Bow - Organza - Ribbon - Gift Basket - Glitz - Celebrate
Pamper - Gateau - The Mail - Boxed - Wrapped Up - Noir
Bow - Organza - Ribbon - Gift Basket - Glitz - Celebrate
Bow is een matte crème witte tint.
Organza is een shimmery roze/gouden kleur.
Ribbon is een erg mooie matte koraal roze.
Gift Basket is een shimmery bruine koper kleur.
Glitz is een metallic donker blauw.
Celebrate is een erg shimmery donker paars.

Pamper - Gateau - The Mail - Boxed - Wrapped Up - Noir
Pamper is een matte licht roze.
Gateau is een shimmery roze/paarse kleur.
The Mail is een mooie licht bruine tint.
Boxed is een basic matte donker bruin.
Wrapped Up is een matte donker paars.
Noir is een matte zwart.



De oogschaduws zijn erg goed gepigmenteerd, maar helaas wel wat korrelig. Mijn favoriete kleuren zijn Bow, Organza, Pamper en The Mail. Ik vind het erg tof dat er zoveel matte kleuren in het palette zitten, een combinatie van mat en shimmery vind ik ontzettend mooi. Je raadt het vast al: het Sleek palette is een dikke aanrader als je opzoek bent naar een niet al te duur oogschaduw palette waar je alle kanten mee op kan! Liefs' Iris

Hebben jullie wel eens een Sleek oogschaduwpalette gekocht? Zoja, welke?

Sleek Oh So Special is te koop in Engeland en ook online in diverse webshops voor rond de €9,-. 


2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...