21 apr 2013

Swatches Wild & More: #31, #60, #99

Heb je wel eens van Wild&More gehoord? Ik tot een tijdje geleden nog nooit! Dit is een budget merk dat o.a. bij DA en (en sommige particuliere drogisterijen) verkocht wordt. Al hun producten kosten €2,50/p.s. Hoe leuk is dat? Laten we vandaag eens gaan kijken of Wild & More wel of niet ten onrechte niet zo bekend is!





De verpakking van de nagellak vind ik best leuk gekozen, met een hoge spiegel dop. De kleur van de bovenkant van de dop verschilt per nagellak met daarop de naam van het merk. De inhoud van de nagellak-potjes is 15 mL : dat is aardig wat. Een gemiddelde inhoud is tussen 7-10 mL!




 #31 is een chique donkere bordeaux paarse/rode kleur. Op de foto draag ik 4 laagjes nagellak en nog steeds is de nagellak niet geheel dekkend. Helaas van de mooie kleur, maar meer dan 4 lagen nagellak aanbrengen, vind ik toch wat te veel. Zeker voor zo'n donkere kleur! 




.#60 is een basic zwarte nagellak zonder enige glinstering: super handig voor nail-art dus!  Wat me opviel bij de lak, is dat het kwastje niet zo veel kleur opneemt en je dus meer dan normaal het kwastje weer in het potje moet stoppen. Deze nagellak dekt na 2 lagen, geen probleem, maar voor een zwarte kleur best veel. 





Als laatste dit felle rode nagellakje #99, dat ook helaas opnieuw meer dan 4 lagen nodig heeft voordat hij goed dekt. De kleur is op zich best leuk: een opvallende en zomerse rode kleur

De nagellakjes drogen erg snel, wat natuurlijk een groot voordeel is. De substantie van de nagellak is erg dun, waardoor ze ook wat slecht dekken: meer dan 4 lagen nagellak voor een donkere kleur paars? Kom op zeg. 



Ook iets raars  is dat je wanneer je een van de potjes opendraait, vaak het kwastje niet meer vast zin aan de dop (dan moet je hem goed vastdraaien en opnieuw openmaken). Het kwastje van de nagellak is best smal, iets waar ik normaal gesproken niet zo veel problemen mee heb, maar met deze is het best moeilijk om je nagels netjes te lakken.

In tegenstelling tot hun oogschaduws vind ik de nagellak van Wild&More niet fantastisch. De kleuren zijn mooi, maar de substantie is gewoon te dun voor een goede dekking. Voor nail-art gebruik ik de nagellak echt vaak, maar voor gewoon alleen simpel  één nagellak-kleur zijn het niet echte aanraders. Liefs' Iris

Q: Hebben jullie nagellak of iets anders van Wild&More?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...