4 apr 2013

Stay All Day 16h Long-lasting Concealer Essence

Iedereen is altijd op zoek naar een betere mascara, eyeliner en concealer. Laatst heb je al kunnen lezen over de nieuwe Camouflage Cream van Catrice (zie hier), helaas is hij wat 'hard' en daardoor wat moeilijk te gebruiken onder je ogen en ook wat droog, maar ontzettend goed dekkend! Waardoor ik besloot een vloeibare concealer erbij binnen te halen: de Stay All Day 16H Long-lasting Concealer van Essence!






De verpakking van de concealer vind ik best leuk, eigenlijk. Een beige en donker roze kleur samen: een vrolijke combinatie. En dan het patroontje, voor de prijs vind ik de verpakking zeker prima!




De concealer breng je aan met een zachte spons applicator. De stopper doet het prima -ik heb wel eens negatieve verhalen gehoord over zijn voorganger, waar deze niet zo goed was en het steeltje helemaal besmeurd was, wat gelukkig niet het geval is bij deze nieuwere concealer. 



De substantie van de concealer is erg prettig: niet te dik, maar ook niet te dun. Gewoon prima, dus! De concealer is goed uit te smeren en makkelijk in je huid te blenden. 


Zoals je op de foto rechts boven kan zien, is de substantie goed dik en niet waterig, wat soms helaas wel het geval is met vloeibare concealers. Ik vind dat de concealer aardig goed dekt, mijn moedervlek is een stuk minder duidelijk te zien!


Op mijn kin is het verschil niet erg duidelijk te zien, aangezien ik ook niet enorme onzuiverheden had, maar de concealer dekt over vervelende rode plekjes best aardig, toch grijp ik eerder naar een creamy concealer. Deze dekken toch wel een stuk beter, soms breng ik daarna nog deze vloeibare concealer erover heen aan, zodat hij net wat langer op zijn plek blijft zitten. 


Ik gebruik deze concealer van Essence het liefst onder mijn ogen, zoals je op de foto kunt zien, zijn de wallen onder mijn ogen toch een stuk minder paars/ blauw!



Ik vind de Stay All Day 16h Long-lasting Concealer van Essence erg fijn, zeker voor het prijsje. De concealer dekt best goed en blijft ook lang op zijn plek. Een prima budget concealer! 

Q: Hebben jullie wel eens een concealer van Essence uitgeprobeerd? Liefs' Iris

De Stay All Day 16h Long-lasting Concealer van Essence is in 2 tinten verkrijgbaar bij Kruidvat voo€2,59/stuk. 

1 opmerking:

  1. Ik heb zelf de concealer van Catrice in z'n palletje die is ook erg fijn!

    Liefst, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...