12 apr 2013

Review: Stay Matt Lip Cream Essence

Geachte dames en heren, vandaag presenteer ik u de Stay Matt Lip Creams. Zouden ze de beloftes nakomen: zijn ze intens, long-lasting en mat? Duur? Nee, joh! Sinds februari liggen deze Stay Matt Lip Creams voor €1,99 in de schappen! Ik laat je ze zien! 






Ik hoorde veel positieve verhalen over de Lip Creams, en moest ik er gewoon één kopen toen ik bij Kruidvat was. Er zijn 4 verschillende kleuren in totaal: twee rustigere nude kleuren en twee wat fellere tinten: rood en donker roze. Ik koos voor #01 Velvet Rose, een prachtige licht roze nude kleur. 



De verpakking van de Stay Matt Lip Creams vind ik best leuk: een écht Essence uiterlijk! Toch vind ik de zwarte dop van de Stay With Me Longlasting Lipgloss'jes en oogschaduwbasis wat mooier. De Lip Cream heeft een standaard sponsapplicator. 





De substantie van de Lip Creams is geen lipgloss, maar ook geen lipstick. Ze dekken veel beter dan een lipgloss, en zijn bijna even goed gepigmenteerd als een normale lipstick. Maar de matte Lip Creams zijn toch vloeibaar en blijven dat toch wat meer dan een lipstick is. 



Het aanbrengen van de Stay Matt Lip Creams is even wennen, het is namelijk toch weer net wat anders dan je gewend bent. Maar zelf had ik het bij de tweede keer gebruiken al helemaal  onder de knie. Na een grote maaltijd is het grotendeels weggesleten, maar nog wel een beetje in je lippen getrokken. Zonder een grote maaltijd houd de Lip Cream het meer dan 3 uur vol op je lippen, prima long-lasting dus!






Ik vind de Stay Matt Lip Creams van Essence helemaal het einde! Spotgoedkoop, mooi mat, bijna niet uitdrogend (dit is ook gewoon goed op te lossen met een lippenbalsem) , goed gepigmenteerd en blijven een aantal uur op hun plek. Ze ruiken ook nog eens erg lekker naar vanille, maar je proeft de vanille helaas niet! Kortom, een echte aanrader! 

Gaan jullie een Lip Cream van Essence scoren? En wat vinden jullie van mijn nieuwe foto locatie? Liefs' Iris

De Stay Matt Lip Cream is te koop bij Kruidvat en Trekpleister (?) voor 1,99. 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...