16 apr 2013

My Lovely Life In Pictures April #1

De eerste twee weken van april zijn alweer voorbij, de laatste maand dat we in Nederland een koningin hebben. De maand dat het weer mooier (hoort te) wordt. Ik ging een dagje naar de Drunense Duinen en Amsterdam, kijk je mee voor mijn afgelopen 2 weken?



1 april viel samen met Tweede Paasdag (was Pasen dit jaar gewoon een grote grap?) en we trokken er gezellig met de familie op uit naar de Drunense Duinen met mijn lieve hondje, die daar lekker lag te zonnen in haar door haar zelf gegraven gat!



De schooldagen van deze week waren 'lekker' druk met toetsen en MO's. Zo zat ik donderdag na school een leuk artikeltje schrijven over een Kruidvat Control Stick en tegelijk Frans leren!


Oh wat is het toch een lekker lente weer, maar niet heus! Ik heb de winter nooit verschrikkelijk gevonden, maar nu ben ik hem toch echt wel zat! In april hoort het niet meer te sneeuwen en te vriezen, en ik wil geen handschoenen meer op de fiets hoeven te dragen!




De vrijdag van de eerste week van april sloot ik gezellig af met een bezoekje aan het winkelcentrum met ons 'vriendengroepje', op naar de Kruivat en Jumbo: waar ik een mooi nagellakje van Catrice voor 1,-, een Stay Matt Lip Cream van Essence en een oogschaduw basis van Catrice scoorde!



Zaterdag gingen we met de hele familie een dagje naar Amsterdam, en we namen de hond ook gezellig mee! Mijn vader en broertje mochten bij het Rijksmuseum een voorbezichtiging doen en mijn moeder, ik en Pip gingen gezellig door de stad wandelen: om haar 'city-proof' te maken voor de zomervakantie!




We bezochten als echte toeristen natuurlijk ook de P.C. Hooftstraat, met al die dure auto's voor de winkels! Celebrities? Are you there? In Amsterdam was het weer een stuk mooier, een zonnebril had ik wel kunnen gebruiken! Kijk die mooie felblauwe lucht toch eens! <3



Pip bij Tommy Hilfiger <3!




We besloten wat te gaan lunchen in het Vondelpark, omg, wat een mensen die aan 't hardlopen zijn/ work outs doen. Het was af en toe gewoon hilarisch!




Zondag deed ik het grootste deel van mijn huiswerk (hoe kan het ook anders?), en toen begon de zon een lekker écht te shinen! Wat een lente gevoel kreeg ik daarvan zeg! Ik verheug me helemaal op het zonnebrillen weer! (Mijn huiswerk was voor TC, Technisch Ontwerpen, waarbij we leren over het ontwerpen van een huis e.d. Mendy & ik maken een grachtenpand!)




De tweede week van april is een stuk minder druk met school, jippie! Ook had  ik een gezellig afspraakje bij de tandarts. Maar oh, wat ging deze week langzaam.. het was een doodgewone schoolweek zonder een lichtpuntje.


Op vrijdagmiddag deed ik wat ik het liefste doe: foto's maken, swatchen en schrijven = bloggen! Waar zou dit toch overgaan?





Ook kwam mijn lieve poesje nog even bij me langs. Pardon, kijk je even uit met je kleine witte pootjes, Pluk?




Zaterdag brachten we een bezoekje aan de Ikea voor een nieuwe bureau stoel. Mijn oude, roze (ook van Ikea) stoeltje heeft plaats moeten maken voor deze iets beter zittende stoel. 




Zondag leerde ik voor de vele toetsen volgende week en gingen we naar een verjaardag. Niet zo veel interessant, helaas!

De afgelopen 2 weken waren niet heel bijzonder, maar wel met als lichtpuntje Amsterdam. Wat hebben jullie de afgelopen weken gedaan? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...